Mollie Makes'de Yuvarlak Yuvarlak Minderler - Round Crochet Cushions for Mollie Makes





Geçenlerde yazmıştım, geçenlerde dediysem kim bilir kaç ay oldu… Neyse işte, epeydir Mollie Makes için bir proje yapmamıştım, aslında öyle yoğun bir dönemdeydim ki bir süre daha yapmaya niyetim yoktu. Ama bu sayı Mollie Makes’in editörü Lara’nın hazırladığı son sayı olacaktı ve talep direk ondan geldiği için hayır diyemedim.

Hayır diyemedim ama anlaşmamızdan 2 gün sonra Funda’nın ameliyat olması gerektiğini öğrendik. İşte o stresli dönemde ortaya çıktı bu minderler.
Ameliyata girmeden bir gün önce salonda annem, babam, teyzemin kızı ve eniştemle otururken, bir köşede Funda’yla ikimiz adım adım ördük - fotoğrafladık. Taburenin üstüne in çık in çık, aman güneşi kaçırma, aman tamamı bir günde bitsin derken helak olduk… Söz verdik bir kere yapacak bir şey yok.


Ameliyattan sonra ikimiz de grip olana kadar her şey çok iyiydi, annemle babam bizde, Funda sabahlığı ile evde dolanıyor, ben işe gidip geliyorum… Bu dönemde tamamladım geri kalan detayları; iç minderlerini diktim fotoğraflarını çekip, yazı işlerini halledip gönderdim.


İyi ki de hemen göndermişim ondan sonra ameliyattan daha kötü bir dönem geçirdik… Resmen süründük hastalıktan. Şükür bitti gitti. Umarım uzun süre de hastalık muhabbeti uğramaz bizim eve…

Gerçi geçen cumartesi akşamı da acile uğramadan edemedik. Bu sefer ben dikiş dikerken hart diye baş parmağını kestim falçata ile. Sözüm ona kalıp kesiyorum…. Sünnetli gibi geziyorum şimdi ortalarda, parmak pabuç gibi sarılı, tetanoz aşısı da cabası… Utanıyorum artık iş yerindekilerden… Yine ne oldu bakışı yok mu !!!
Ay konu nerelere gitti. Diyorum ki seviyorum ben Mollie Makes’i, tüm ekibini, samimiyetlerini, derginin kendisini, logosunu, enerjisini…  Bu derginin bir parçası olmaksa gerçekten büyük bir mutluluk.
İşte böyle…

Eğer siz de abone olayım derseniz buyrun linkler;

Websitesi: www.molliemakes.com 





I'm so happy that I have a wonderful news to share with you. I'm on "Mollie Makes" again...
It is a spring project with crochet cushions. I have made this project very busy and bad period.
After we agreed with dear Lara who is ex-editor of Mollie Makes, we learned that my little sister had to be an important surgery operation within a few weeks.

Yes it was very very bad and streesful period but now she is realy fine... And I’m honored to be part of the last issue of Mollie Makes  and I would like to thanks a lot for this great opportunity  and understanding to the team at Mollie Makes.



Mollie Makes is a lifestyle magazine for those who live creatively. They bring you the latest crafting trends in easy-to-follow how-tos, encouraging you to adapt and share your own crafty spin on things. Mollie Makes team loves  trying new things and being inspired by what you’re creating, wearing and blogging about too.

The Mollie Makes community is supportive, lively and full of crafty knowledge and like-minded people. If you want to join them links are here;


Download the iPad version here: http://goo.gl/qzprk

And keep up-to-date with the blog and subscribe to their newsletter here: www.molliemakes.com








21 yorum :

  1. Hastalıklar coook uzaklarda kalsin.guzel mutlu gününüz olsun.

    Minderlere bayıldımm..şu sıralar sizin torbalardan dikme çabasındayım.modern nakışlar kitabindan hergün farklı desen begeniyorum.ama ilk fırsatta bitirip yayinlicam ben de :)

    Dergiyi ben de cok beğeniyorum.burada da böyle dolu dolu dergiler çıksa keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zevkli ve dolu dolu bir dergi, durup durup bakıyorum ben, her defasında da görmediğim yeni bir şey görüyorum. Keşke burada da olsa evet...

      Sil
  2. So lovely crochet pillow cases!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  3. Aydacım çok çok geçmiş olsun. Umarım bu sene içerisinde başka hastalık ve talihsizlikler olmadan, çok güzel bir yıl geçirirsiniz.
    Fotoğraflar ve yaptığın şeylere artık söyleyecek övecek kendimi anlatacak kelime kalmadı :)
    Sen anladın zaten, benim ne kadar çok sevdiğimi.
    Ve bana çok iyi geldiğini bil.
    Seni ve Fundayı çok çok öperim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah....
      Çok çok teşekkür ederiz... Biz de seni öpüyoruz:))

      Sil
  4. Öncelikle çok geçmiş olsun Hemşire! Nazar nazar :)
    instagram'da fotoğrafı gördüm. Bayıldım! ama blogda kocaman kocaman fotoğraflarının güzelliğini görmek bambaşka! Tebrik ederim..

    Seninle ilgili hayallerim var: (kendimi bıraktım sana geldi sıra :))

    Bu projelerini bir kitap yapsan ne güzel olur. Bunları basmayacak yayın evi olduğunu sanmıyorum. Bak bu önerimi bir düşün olur mu?

    Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu projeler onların oldu:(( Belki onlar basarlar ama ikisini blogda detaylı paylaştılar... Yani Bu projeler için kitap hayali zor:))
      Ama gel biz başkalarını düşünelim:)

      Sil
  5. Bence de sizde nazar var nazar:( Elini kestiğini bilmiyordum çok geçmiş olsun Aydacığım, gerçekten kötü günler geçirdiniz, artık geçmiş bitmiş olsun!
    İnstagramda görünce koşa koşa gittim baktım dergiye. Sen artık son demiştin anımsıyorum o yüzden okumamıştım . Yine harikasınız kızkardeşler , siz harika bir ekipsiniz!
    Yalnız dergi artık çıkmayacak mı orasını pek anlamadım!
    Ben de öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok derginin sonu değil, editör değişti. 5 yıldır Lara yapıyordu editörlüğü bu sene başında işten ayrıldı yenisi geldi:))
      Veee Funda ve ben sana sımsıkı sarılıp, o güzel yanaklarından öpüyoruz...

      Sil
  6. Çok geçmiş olsun çok gğzel fotoğraflamışsınız emeğinize sağlk:)

    YanıtlaSil
  7. yok yok ayda böyle olmayacak bize gerek! öyle başarılısın öyle samimisin ki, bunun bir kitap ile tarihe kaydedilmesi lazım.
    maalesef ben de elle tutulanın yeğ olduğu nesildenim :)
    bu sene çok hasta oldunuz tüm yazı tatil planları ile doldurun bari ;)
    sağlıklı ve mutlu baharlar dilerim...

    YanıtlaSil
  8. çok çok geçmiş olsun, gerçekten zor günler geçirmişsiniz, gelmiş geçmiş olsun. Parmağın da iyileşir inşallah hemencecik. Minderler çok güzel olmuş, ellerine sağlık, öperim sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  9. Dün kendi derdimden bloga bakamadım ama ne kadar harika olduklarını instagramdan gördüm ve sanırım aşık oldum.Renklerin güzelliği işlerin titizliliği hayran olunmayacak gibi değil.
    Elinize sağlık ve aman çok dikkat edin kendinize.Nazar değmesin hiç hemşirelerime.Çok öpüyorum ikinizi de...

    YanıtlaSil
  10. Çook geçmiş olsun canım allah beterinden korusun ...
    Kırlentlere gelecek olursam bir harika bon bon şekeri gibi nasıl tatlı olmuşlar gider gelir bakarım artık çok güzeller ikinizinde ellerinize sağlık çok sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. ya muhteşem olmuş minderler. bayıldım ♥♥♥
    nasıl bu kadar hızlı örebiliyorsunuz? ben 4 aydır bir bebek battaniyesi bitiremedim :/
    ayrıca ne kadar güzel fotoğraflıyorsunuz öyle. cam gibi.
    beni bu örgü işine bulaştıran ve böyle tutku haline getiren sizsiniz. :)
    öpüyorum çok çok. (bu arada geçmiş olsun. geçsin gitsin hastalıklar, güzel bir bahar dönemi olsun)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. ayda gerilim romanı okur gibi okudum. ay çok geçmiş hatta binlerce olsun. bir daha uğramasın. bu güzel renkler olmasa içim kararacaktı. yine harika olmuş. aman nazar var. nilgun haklı. sağlık, sıhhat diliyorum tüm ev halkına. sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
  13. Öncelikle çok geçmiş olsun.Mutluluklar en kısa sürede sizi bulsun :)
    Her yaptığınız iş birbirinden güzel fotoğraflarınıza yaptığınız işlere bakmaya doyamıyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Pırıl pırıl bir blog içim açıldı minderlerinizin rengide en sevdiğim renkler elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Çok özlemişim bloğuna bakınca içimin açılmasını.

    YanıtlaSil
  16. Minderlere bayıldım.... Kaçırmışım bunları ....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...