Haftasonu Kartı - Weekend Card - Free DIY Magazine






Geçen sene Nisan ayında ilk Craft Cafe projelerine başlamıştık hearthandmade uk blogundan Claire ile birlikte, ne çabuk 1 yıl olmuş anlamadım bile..

İşte sevgili Claire, 2014 yılı içerisinde Craft Cafe başlığı altında paylaşılmış olan tüm projeleri bir dosya da toplamış. Link burada. Haftasonu yapacak şey bulamayanlara belki esin kaynağı olur içindekiler…

Haftasonunuz sevdiklerinizle birlikte keyif dolu geçsin…





We had started to share our DIY projects on dear Claire’s blog which is called heart handmade UK below Craft Cafe header almost 1 year ago...

Claire has prepared  a file including our first year DIY projects. It is an online publication for you to either view online or download! I!m sure you will like it...

Link is here...


And I wishing you have a wonderful and enjoyable weekend...






3 yorum :

  1. Yine harika bir fotoğraf. Sizin de hafta sonunuz harika geçsin. :)

    YanıtlaSil
  2. This is a beautiful news!
    Thanks!

    YanıtlaSil
  3. bunu daha önce de yazmıştım sanırım ama tekrar yazacağım, ayda senin sayfana gelip paylaştığın fotoğrafları görünce, önce hayrete düşüyorum, harika ya nasılda renkleri ve objeleri bu kadar yakıştırmış diye. öylece duraklıyorum bakıyor bakıyorum. ve yorum için yazacak kelam bulamıyorum... o kadar güzeller ki...sıradan beğeni kelimeleri yetmiyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...