Kılıf Yapmaya Doyamıyorum - My New Ipad Case



Ne zaman, nasıl karşıma çıktı hatırlamıyorum ama gördüğüm anda yapmayı kafama koymuştum. Git gel malzemeleri toparladım, geçtiğimiz hafta sonu da yaptım. Evet şu ipad kılıfından bahsediyorum.  Biliyorum çoğu kişinin evinde dikiş makinası yok, dikiş dikmeyi de bilmiyor ama bu kılıf, hem çok kullanışlı hem de dikiş makinası kullanılmadan yapılıyor, bu yüzden çok daha fazla sevdim.


İş yerimizin taşındığına zaman zaman üzülüyorum, eski parka bakan odamı çok özlüyorum ama burasının en güzel yanı yok YOK! Aradığın her şeye anında ulaşıyorsun. Osmanbey, Nişantaşı arası bir yer… Tuafiyeciler, kumaşçılar, yüncüler, kırtasiye malzemeleri ve her çeşit GIDA!!! Hah işte bu kötü! Buraya geldiğimden beri kesin bir iki kilo almışımdır. Neredeyse 7 ay oldu hala görmemiş gibiyim, devamlı yeni birşeyler keşfediyoruz. Kapımızın önünde simitçi, sabah onu atlatıp ofise girebilirsek ne ala, yoksa o sıcak simit kokusuna karşı koymak imkansız. Meşhur ciğerciler, pastahaneler, fırınlar.. Ayyy anlattıkça çoştum. Mesela bugün Cuma, patronlar yok ve biz öğle arasında deli yememize rağmen saat üç gibi nereden ne tatlısı alalım onun muhabbetini yapıyoruz. Sanırım Cheesecake alacağız, yani en azından ben öyle istiyorum: )

Ay konu nerelere gitti. Yemek güzel şey yaa…


Neyse işte bu kılıf harika DIY projeleri olan Erin Furey tarafından Martha Stewart’ın sitesi için yapılmış. Sitede gerekli malzemeler ile birlikte bir de video var ( video için buraya tık) . Videoyu birkaç kez seyrettim ve harfiyen uyguladım. O kenarına biye geçirmemiş, düzen seven bünyem bunu kabul etmedi, ben biye diktim elde kenarlarına. Bir de onun gibi deri aparatlarım yoktu düğme ile çözdüm olayı. Fotoğraflarda biraz koyu çıktı, gerçeği çok daha tatlı bir tonda. Çok sevdim kısacası ben bu kılıfı, fırsatım olursa açık renk kot kumaş ya da daha başka kalın kumaşlar ile deneyeceğim.

İhtiyacınız olan malzeleri de yazayım da kafası karışanlar için kolaylık olsun;
Kot kumaş
Krem rengi keçe
Yapışkan Tela
İki adet ahşap düğme
Deri gibi ama olmayan adını bilmediğim bir parça ip
Ve hazır biye, tabii isterseniz.



Bunların hepsini Tuafiyecilerden temin edebilirsiniz, buralara yolunuz düşerse de Halaskargazi Caddesindeki Bursa Pazarı’na bakabilirsiniz.
Umarım denersiniz ve hoşunuza gider…

Harika geçsin haftasonunuz…
  


I don't remember when I saw it but I had decided to do it at first sight. It is so easy and useful, you don't need a sewing machine, it is enough just a few materials.

This amazing "Homemade Denim Tech Sleeve" has been made by sweet Erin Forey for Martha Stewart. There is a great video and you can see all needed materials and making steps.
I did a few changes like bias tape and buttons and I want to try it with more different fabrics, because I love it so much...


I wish all of you have an amazing weekend...



Bu haftabaşı Romantic Homes Dergisinin Mart Sayısı satışa çıktı içinde yine benim bir projem var. İş yoğunluğum elverdiği sürece önümüzdeki sayılarda da olacağım. Hatta bu sayıda hepinizin severek takip ettiği Sevgili Sylwia’da katıldı ekibe. Onunla iş arkadaşı olduk bir nevi. Benim için inanılmaz bir mutluluk. İşte böyle…

Earlier this week Romantic Homes Magazine's March Issue has been published. I'm there again with a new project and I will be having a monthly column. I am doing the writing, photography and styling and also sweet Sylwia will be there with a great column so we're colleagues with her: ) and it is a great pleasure for me.



36 yorum :

  1. Sana hayranım ;) Tek söyleyeceğim bu.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlısın Özlem yaa!! Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  2. Sen kılıf yapmalara doyamaya dur, ben senin fotoğraflarına bakmalara doyamıyorum..Kılıf hoşuma gitti gitmesine de, dikişe karşı müthiş yeteneksizim ( gerçekten abartmıyorum, küçük bir söküğü bile eşim dikiyor :))
    Ahh!! bu güzelim dergilere kolayca ulaşabilseydik keşke..bak bak iç geçir durumu yine. İki de hava atardık, bak arkadaşım diye ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaa öyle deme diyeceğim ben yine. Bana düküş makinasını almadan önce Funda, annemle ikisi iğne tutuşumla dalga geçiyorlardı. hala da elde iyi dikemem. Annem hele durup durup söylerdi. Blogda da yazmıştım bir ara..
      Yaptıkça açılıyor insan, tabii bir de isteyince:)) Arada ben de bunalıyorum, detaya giremiyorum, olmadımı sinirleniyorum falan:))
      Dergi konusunda da haklısın. Hele bu dergi hem çok pahalı hem de elde edilmesi zor bir derdi, gıcık yani:(

      Sil
  3. Ne kolay anlatmışsın, ama galiba malzemelerde eksiklik var, bunu böyle güzel dikebilecek bir de "nohut" lazım bana :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Sen çağır ben hemen geleyim o vakit:))

      Sil
  4. Çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Ya harika olmuş ama:) Çok pratik tam benlik:) Elis için çanta yaparım belki bende:) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanta harika fikir!!! Ben de denerim belki sen hele bir yap da:)

      Sil
    2. Kağıt telayı zar zor buldum ama rize keteni diye çok güzel bir kumaş buldum ona tutmadı yada ben yapamadım.
      Acaba çok ince çarşaflık gibi kumaşlardan mı oluyor? Hocam garibana bir yardım lütfen:)
      Bu arada kumaşı yarın paylaşıcam beğenirsen sana da alırım.

      Sil
  6. That's a very pretty case Ayda, I'm going to check the video maybe I'll be able to make one myself, who knows? :))

    That's great you are going to have a monthly column on a magazine. I could not find a link to get to it, but I'll check it online.

    Have a great weekend.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I'm sure you can make it great...
      You can find the magazin here also:) http://engagedmediamags.com/

      Thanks:)

      Sil
  7. Kılıf problemini geçen aylardan birinde zor yoldan çözdüm , bu ne kadar kolaymış oysa...
    Ben galiba bir de senin örgü kılıfından yapacağım kendime . Şahane geçsin hafta sonun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgüden yap Nilgün abla, çok sevimli oluyor ama elin değerse bundan da dene hem çok kolay hem de çok koruyucu.

      Sil
  8. maşallah, maşallah.. hepsine, sana, işine...

    YanıtlaSil
  9. Gittim, baktım orjinal yapılışına,sizinki daha güzel ve en orjinal olmuş.Nefis olmuş,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)) Çok teşekkür ederim, Martha duymasın:))

      Sil
  10. Çok şık olmuş, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  11. Nohutum, ben seni kıskanıyorum ya.
    Sonunda itiraf ettim. Ohhh.

    YanıtlaSil
  12. çok güzelmiş. dikiş makinası olan dikerek de yapabilio mu aynısından ;))

    YanıtlaSil
  13. Gorgeous Ayda! And congrats for your collaboration!!! This is wonderful! :)

    YanıtlaSil
  14. Hem spor hem şık olmuş:) Ellerine sağlık Aydacım, bize ilham veriyorsun... Bir kaç yıl önce elimde telefon kılıfı dikmiştim ama benim de düzen seven bünyem yaptığım el dikişini beğenmiyor:) Kardeşime göstereyim o diksin kendi ipad ine, güzel dikiş makinesi ile:)
    Oralardaki çakma Bursa Pazarı yerine seni oricınıl olana davet ediyorum Bursa'ya, bence güzel fikir:)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ahhh Bursa'ya bir yolumu düşürebilsem harika olacak. Bahara yapsam diyorum bir turistlik gezi:))

      Sil
  15. Ay ayda ben hic anlamiyorum bu dikis isinden!senin ellerine saglik

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş olmuş iyi günlerde kullanın
    Sizide bloğumuza bekleriz
    http://pembepofudukkoltuk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. I'm always so in awe of how much craft you manage to fit in with a job too Ayda. Your beautiful photography too, it's always such a delight to see. It's always very inspiring popping here to your blog!

    Have a super day!

    Vanessa xxx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much Vanessa you're always so kind and wonderful...

      Sil
  18. Sayfana her girişim de, tamam bende dikiş dikecegim diyorum ama asıl mesele sevmek, senin yaptıklarını da sevgi var. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...