Balkondan Çiçekler - Flowers From Balcony




Geçtiğimiz bir kaç hafta hem fiziksel hem de ruhsal olarak çok yorucu geçti. Fiziksel yorgunluk yatarsın uyursun geçer de gönül yorgunluğu.. işte o biraz problem…  Bir türlü geçmeyen, unutulmayan, asla unutulmayacak öyle acılar var ki bu topraklarda…  



Bu haftasonu hemen hemen evden hiç çıkmadım diyebilirim, uzun aradan sonra kurdum masaya düzenimi, balkonu yıkadım, çiçekleri suladım, kah balkonda keyif yaptım kah içeride dikiş diktim. Hafiften kafam dağıldı sanki, iyi geldi gündemden uzaklaşmak, farklı bir şeye kafa yormak, sakinleşmek…


İlk kez bu sene yaza girerken balkon için sanırım hiç çiçek almayacağız. Balkon şu anda herbiri kocaman kocaman açmış sardunyalar ile dolu. Kış çok yumuşak geçti ya hiç biri bozulmadı, güneşi görür görmez de çiçeklendiler, hatta o kadar fazla çiçek vardı ki, birazını kopartmaya bile elim vardı.
Koparttım koydum masanın üstüne bir yandan diktim bir yandan seyrettim.


Gerçi diktiğim şey konusunda biraz endişeliyim. Ne diksem ne diksem diye dolanırken, Funda bana plaj çantası diksene dedi, iyi tamam diyivermişim… Kendim ettim kendim buldum, yapacak bir şey yok, bakalım bu seferki çantayı kaç kere söküp tekrar dikeceğiz…  


The last few weeks were very exhausting both physically and spiritually. I had a big tender and I worked so hard, also  we lived a very big disaster in Turkey,  perhaps you may have heard Soma coal mine disaster...
Physical fatigue passes with resting , but for spiritual fatigue  we need time.

Because of that I spent all my weekends at home. I did enjoy on the balcony, dealt with my flowers and started to sew a tote bag for my little sister. It was like a theraphy...

These geraniums are from our balcony, how lovely aren't they?
Loves...











23 yorum :

  1. Eminim elinizden yine çok güzel bi iş çıkacaktır. Çiçeklerinize de maşallah demek lazım =)

    YanıtlaSil
  2. Sardunyanın rengi harika. Ben de arkadaşıma gitmiştim. Eski eteğimden plaj çantası yaptı.Hazır çantalara geçenlerde baktım. önüne tülden terlik koymak için yer yapmışlar .Güzel fikir hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak gerçekten iyi fikirmiş, bu çantaya olmaz ama başka birinde deneyebilirim:)

      Sil
  3. Çok güzel elinize sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Your flowers and photos are beautiful. Sending love and support for you and your country. xxx

    YanıtlaSil
  5. o kadar üzücü ki olanlar.. ama her şeyi o kadar çabuk unutur olduk ki eminin bundan 3 sene sonra bu olanlarda hatırlanmayacak. Allah geride kalanlara sabır versin, ne kadar zor bir durum onlar için :(
    Çektiğin fotoğraflara bakınca içi açılıyor insanın..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım iyi günler bizi bekliyordur...

      Sil
  6. Ayda hanımcım, selim yanımda .. bloguna bakıyorum... a ne güzel şeyleri sen mi yaptın diyor, anlattım .. çok güzel fotoğraflamış, arkayı da flu yapmış, çok beğendim diyor bilesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ben o akıllı bıdığı:)) Funda'ya anlatıp duruyorum, bir balık çizdi, sen okuluna gitsen çizemezsin ( bir yandan da onu eziyorum, ablalık bunu gerektirir çünkü:)) )
      Öp ikisinin de güzel kirpiklerinden, yanaklarından. Onlarla güreşeceğim günü iple çekiyorum:)

      Sil
  7. sardunyaları hep sevdim, bahçe de hemen hemen her renkten sardunyam oldu. teneke kutulara ektim ama çok büyüdüler, toprağa geçireceğim gelecek bahar, kuruyan çiçekleri kopardıkça daha çok çiçek veriyorlar. dikiş makinesi istiyorum ama bir yandan da korkuyorum beceremezsem diye, çok merak ettim bakalım çanta nasıl olacak. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben eskiden pek sevmezdim sardunyayı, yaşlı çiçeği gibi gelirdi. Sonra sonra pek hoşlandım kendisinden:))
      Devamlı elin üstünde olacak, hep kuruyan yaprakları çiçekleri toplayacaksın, o zaman çok güzel oluyorlar...
      Dikiş makinasında da korkulacak birşey yok. Bende hiç bilmiyordum, şimdi de uzman değilim ama o kadar korkulacak birşeyi de yokmuş yani:)))

      Sil
  8. such pretty geraniums, crafting is such good therapy. Thinking of you. Heather x

    YanıtlaSil
  9. ne cok acılar var bu topraklarda... ne kadar doğru :(

    YanıtlaSil
  10. çiçekler ve el işleri, belki mutfakta biraz zaman geçirmek... son günlerde ilaç ilaççç

    YanıtlaSil
  11. Yapacak birşey olmayınca üzülmekle yetiniyoruz ama keşke elimizden birşeyler gelebilse,hadi bu harika çiçekleri o topraklarımıza hediye edelim...Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. sizin bu basit bir vazo içerisinde enfes çiçekleri fotoğraflama sanatınıza ayrıca bayılıyorum ben.. ne hoş ne içaçıcı resimler bunlar,, sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. ben de yanıbaşına otursam da, şu harika masada beraber diksek...

    YanıtlaSil
  14. ah ne kadar güzel Ayda...orada olasım,sana yamaklık edesim geldi bir an...sökümleri ben yapardım sen kahveni içerken...sen dikerken de ben kahve içerdim:)

    YanıtlaSil
  15. They are beautiful, and your sewing space there is adorable. I'm so sorry that you've been through a major catastrophe! Many thoughts to you and yours. ~Angela~

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...