Haftasonu Kartı - Gülelim Eğlenelim





Geçen gün aklıma geldi, ben eskiden ne iş güzardım ya, maksat gülmek olsun diye hiç birşeye üşenmezdim.
Hele ki söz konusu olayda Funda başroldeyse daha bir şevke gelirdim.

Ben çalışıyorum Funda da Yenikapı’da bir yerde staj yapıyor. Ama nasıl zor geliyor taa Beşiktaş’tan oraya gitmek, sonra da o trafikte dönmek… Alışkın da değil, her gün söyleniyor. Efendim keşke Eminönü’nden  Beşiktaş’a vapur olsaymış, esas trafik o arada oluyormuş, acaba belediye bu konuda ne düşünüyormuş, bunu akıl edemedikleri için tam bir ahmakmışlar…. Bıdı bıdı bıdı… Aradan bir iki gün geçiyor yine aynı muhabbet, vapur da vapur…

O zamanlar böyle valiye, başbakana yekten twit falan da atılmıyor, hatta ne twiti, internet hayatımıza tam girmemiş bile…

Neyse, bu böyle konuştukça ben şişiyorum da şişiyorum, sonra bir gün iş yerinde aklıma geldi, dur şuna bir mektup yazayım dedim, baya Başiktaş Belediyesinin ağzından döşendim; Sayın Beşiktaş Belediyesi Sakini… böyleyken böyle, işte gelen yoğun talepler doğrultusunda Eminönü – Beşiktaş güzergahına şu şu sattlerde hafta içi her gün seferler konulacaktır. Herşey sizlere en iyi hizmeti vermek içindir.. falan da filan…. Silgiden damgamsı bir şey bile yapmıştım üşenmeden.

Sonra bundan 5 – 6 adet hazırladım ki tüm apartımandaki daireler için gönderilmiş süsü verebileyim.
Eve geldim attım apartımanın giriş kapısının altından. Bizimki elinde zarfla geldi sonra, ayy nasıl mutlu, ay nasıl keyfi yerinde anlatamam. Bir türlü inanamıyor. Bak gördüm mü ne temiz kalpliyimden, bu belediye süpere kadar gidiyor muhabbet.

Ben de de keçi inadı, öyle kolay kolay bozmuyorum, gülmüyorum, aynen rolüme devam. Taa ertesi güne kadar mutlu oldu kızcağız. Sonra dayanamadım gülmeye başladım. Dolo dolu "salak" dedi bana, sonra surat bir karış yola düştü zavallım: ) Ay ne güldüm yaa…



Herkese neşe dolu bir haftasonu diliyorum efendim…


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  


I have talked about a joke which I made it to my younger sister for a long time ago...

I hope your weekend is full of adventure and fun...








21 yorum :

  1. yarıldım!!! zekanıda sabrınıda emepini de tebrik ederim nohutum:))funda için çok üzgünüm ama kusura bakmasın...şaka çok iyiymiş:)))

    YanıtlaSil
  2. :D :D Gülmekten öldüm sayenizde. Hakikaten hiç üşenmemişsiniz. O kadar yolu gidip gelmek de hakikaten zor yahu. Yani ben olsam arkadaşınızın yaptığı gibi balıklama atlardım :D

    YanıtlaSil
  3. Kötü geçen bir günümü aydınlattın teşekkür ederim :))))))

    YanıtlaSil
  4. Tabi kardeşe üzüldüm. O da bu kadar saf olmasın ama :)))))

    YanıtlaSil
  5. Çok güldüm ben de, süpermiş :)

    YanıtlaSil
  6. Yazık ama ya böyle de oynanmaz ki duygularla.ama böyle olmasa da hayat çekilmiyor degil mi.gerçi funda yine iyi durumda bir tanecik ablası var.ya ben ne yapayım 7 abla ile:( atraksiyon hiç bitmiyor bizim çekirdek ailede.

    YanıtlaSil
  7. ay bende çok güldüm , çok eğlenceli , muziplikleri , muzip insanları severim , hayat böyle güzel :)))))
    sizinde keyifli geçsin haftasonunuz :)))

    YanıtlaSil
  8. Ay ne alemsin Ayda:)) gulmekten kendimi alamadim:) usenmemis birde silgiden damga yapmis ya:)) kizin hayalleri ile oynadinda ne oldu hiii ne oldu? Ne çektin be funda🌻🌺🍀

    YanıtlaSil
  9. LoVE yazısına bayıldım, nereden diye sorsam antipatik kaçar mı? :)

    YanıtlaSil
  10. Have a happy Sunday my dear Ayda. Many thanks for your for your kind words.
    I'll be around here as your blog is so inspiring and beautiful.
    Warm wishes

    YanıtlaSil
  11. Keyifle okudum yazını Nohut'cuğum :)
    Ama Funda 'nın durumunu düşününcede çok üzüldüm. Nasıl sinirlenmiştir kim bilir :)
    Sana da çok şaşırdım aslında, hiç üşenmeden o kadar organizasyonu nasıl yaptığına :))
    Sevgiler gönderiyorum canım...

    YanıtlaSil
  12. Funda, sen gel bize taşın :)

    YanıtlaSil
  13. bayılırım böyle kandırmacalara benim de peek çook yapmışlığım vardır ve hiç üşenmem ama hayat böyle güzel ya.
    savas

    YanıtlaSil
  14. enerjinize, hayata bakışınıza, yorumlamanıza, yaklaşımınıza yani tabiri caizse size hastayım! çok yaşayın! anılarınıza ve yazıya aktaran parmaklarınıza sağlık.

    neşeniz bol ve daim olsun. sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Kötü kedi Şerafettin olarak değiştirmeli senin adını

    YanıtlaSil
  16. İlahi Ayda, alemsin walla, yazık kıza.. :P

    YanıtlaSil
  17. Bom dia!!!
    Vim te conhecer através do blog da amiga Adriana Balreira.
    Que tudo por aqui!!!
    Amei suas fotos!!!
    Feliz e Abençoada Semana!!!
    Bjokas...da Bia!!!

    YanıtlaSil
  18. çok tatlısın :) tam benlik şakalar :)
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...