Haftasonu Kartı - Kutulamaca




Kırtasiye ile ilgili herşeyi çok seviyorum. Incık gıncık onlarla oynamayı, kesip biçmeyi, yapıştırmayı… Resmen mest oluyorum, kendimden geçiyorum onlarla haşır-neşirken.
En çok da kutuları seviyorum, ev kutudan geçilmiyor, aldığım hiçbirşeyin kutusunu atamıyorum. Bir çok ürünü sırf kutusu için aldığım da oluyor. Sonunda balkona Ikea’dan kocaman plastik kutulardan aldık da şimdi tüm boş kutularım onun içinde yatıyorlar.
 

Geçenlerde Beşiktaş’ta yeni açlılan bir pastanenin kutusu beni benden aldı resmen. İşte fotoğraflarda gördüğünüz şu güzel mint yeşili kutu. Onu balkona çıkartmaya bile kıyamadım, sonra da çok zevkli, çok tatlı ve çoook becerikli biri için vereceğim hediye paketi olarak süsledim keyifle.

Firmanın adını kapatmak için kapağına şu desenli bantlardan yapıştırdım bolca, kutunun etrafını döndüm yine farklı desenli bantlarla. Kahve rengi olan puanları birazcık yumuşatmak için de beyaz yuvarlak stikerlar yapıştırdım ara ara. Sonra kapağın bir köşesine de bir pul iliştirdim.

Daha önce de bahsetmiştim, kumaşların en ufak bir parçasını bile atmıyorum, kenarlardaki şeritleri kesiyorum ayrı bir poşete koyuyorum, parça pinçik olanlar ayrı bir poşet, ele avuca gelenler ayrı bir poşet…

Şeritleri kurdela gibi kullanıyorum hediyeleri paketlerken, bence çok sevimli duruyorlar. Ne yazık ki tuafiyecilerde istediğim gibi güzel desenli kurdelalar bulamıyorum o yüzden böylesi daha hoş geliyor bana.

Neyse çok uzattım, anlayacağınız üzre işler yoğun, kafada binbir tilki, yapılacaklar listesi… Yine hepimizi hiçbirşeye yetişemiyeceğimiz bir haftasonu bekliyor…

Ama umarım tadı damağımızda kalan, aklımızdaki işleri tamamladığımız, üstüne de keyif yapacak zaman bulabildiğimiz bir haftasonu geçiririz: )

Öptüm Hepinizi…

 

I love all the stationery supplies. I lost myself playing with them: )

I love also all kind of boxes. I can not cast away any product's boxes because of that our house is filled with empty boxes. Finally we bought a huge Ikea plastic boxes and now, I store  all my empty boxes in it.

I have prepared this small box for a friend of mine. I used colorful washi tapes, dot stickers, stamp and fabric stripes as you see images...

I hope, this weekend, we can find enough time to complete all our "to do list" and a little bit relax...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

23 yorum :

  1. Kutu kutu olalı böyle mutlu olmamıştır. Senin elin değince bambaşka bişeye bürünüyor sıradan herşey.

    İyi haftasonları Nohutum

    YanıtlaSil
  2. Sana bir sır vereyim mi, yılbaşı için Boyner'den aldığım bütün hediyeleri kutulattırdım, siyah çok güzel hediye kutuları vardı, üstüne de kokina süsler takıyorlardı, yetmedi ufaklı büyüklü kendim için aldığım her şeyi de kutulattım yalandan, dedim ki bi de utanmadan "İki tane fazladan kutu koyabilir misiniz poşete" :)) sonra Nehir'in bazasının altı silme siyah kutu oldu :) Süper oldu süperrrrr :))
    Yalnız değilsin yani Nohutçum :) Kutu lazım bize kutuuuuu :)))
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş bu "mint" kutu ;)

    YanıtlaSil
  3. En güzelinden mis gibi bir post olmuş. Mutlu hafta sonları ;) Öpüldün..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Ben masking tapeleri koyduğunu beyaz sepeti nereden aldığını merak ettim. Çok hoş duruyor. :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, emeğinize sağlık. Son cümlenize katılıyorum ve aynen dediğiniz gibi olmasını diliyorum ben de. Keyifli haftasonları

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yalnız değilmişim kutu konusunda:) eşimde bana kutukolik diyo:) evde koycak yer bulamıyorum ama çok seviyorum,yaşasın kutu aşkıı:))

    YanıtlaSil
  7. Sana da mutlu ve bol bol "ıncık cıncıklı " hafta sonları!

    YanıtlaSil
  8. Kızgın kumlardan serin sulara atlar gibi o bant sepetine atlayasım geldi, dondurma niyetine de pulları yalasam tam olur du yani :))
    Pastanenin sahipleri kutunun bu halini görse kutuyu geri isteyip, sana bedava üyelik verirlerdi herhalde. Kumaşları şerit yapmak iyi fikirmiş, yazdım aklıma ;)
    Senin haftasonun da o dediğin gibi olsun, fevkaledenin fevkinde geçsin.

    YanıtlaSil
  9. o kutunun sahibi de kimse artık :))) gözüm gibi bakıyorum vallahi :) mutlu hafta sonları fıstık ;)

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş :) bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  11. keyif aldığın şeylerle dopdolu geçsin haftasonun nohutcuğum:)

    YanıtlaSil
  12. Kutular atılmayacak:)Zaten atmıyorum...Desenli yapışkanlı bantları bilmiyordum,gerekebilir.

    YanıtlaSil
  13. AL BENDENDE O KADAR
    ÇOCUK GİBİ KIRTASİYEDEN ÇIKAMIYORUM
    KIZLARIM BEN KADAR MERAKLI DEĞİL VALLA
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ KUTUN CANIM
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  14. harika görünüyor :)
    sadece kutu satsan köşeyi dönersin :)
    mutlu hafta sonları ..

    YanıtlaSil
  15. bayıldım mint kutucuğuna..çok da güzel süslemişsin..değdirmişsin yine sihirli ellerini :) ellerine sağlık nohutcum,vereceğin kişi ise çok şanslıymış :) sadece onu düşünüp bunu süslemiş olman bile çok önemli..güle güle kullansın :)

    YanıtlaSil
  16. yine çok başarılı:)

    YanıtlaSil
  17. Kutuları değerlendirmek hem de böyle harika bir fikir..

    YanıtlaSil
  18. mutlu haftasonları, harika fikirler bunlar paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. Kutu biriktirmeyi ben de çok seviyorum. Özellikle çikolata kutuları, hediye kutuları benim de favorim... Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  20. zevkli hatunsun vesselam... :)

    YanıtlaSil
  21. The box looks very pretty, Ayda, and it's a very simple idea. I imagine you had fun making it. That's a great idea to try.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...