Havadan Sudan....





Taaa ne zaman Eminönü’ne gitmiştim. O gün aldığım kumaşlar bunlar, beğendiklerimden yarımşar metre.

Bursa Pazarı diye bir yer buldum oradan aldım hepsini. Aslında birazcık hayal kırıklığına uğramadım değil. Bir yıldan fazla bir zamandır Eminönü’ne gideceğim, şunu alacağım, bunu alacağım dedim durdum, çok bel bağladım, sanki çeşit çeşit çiçekli-böcekli kumaşlar beni bekliyordu orada. Ama zevkime göre bir kumaşçı bile bulamadım, birinde olan diğerinde de var, hep aynı kocaman kocaman güllü kumaşlar.  Benim Beşiktaş’daki kumaşçımda da var onların hepsi, taa oralara kadar gitmeye gerek yok yani dedim, kalabalıktan bunalmış bir halde zor attım kendimi eve… Keşke tekstil fabrikalarının online satış siteleri olsa Türkiye’de de. Mesela English Home’un kumaşları Denizli’deki bir fabrikada dokunuyormuş, kimbilir daha neler neler vardır ama fabrika fabrika gezmek biraz zor olur sanki: )

 
Bir kez de İMÇ’ye gideceğim, oradan ümitliyim ama bakalım. Şu sıralar gözüm kumaştan başka bir şey görmüyor, kullanmaya da kıyamıyorum, böyle hep dizi dizi dursunlar bir kenarda, ben onları seveyim okşayayım, renklerine göre dizeyim istiyorum.
 
 

Zaten sıcaklardan epey ara verdim dikiş olayına da. Kışın gelmesini bir de bu yüzden istiyorum. Uzun kış gecelerinde takır takır habire birşeyler dikerim oh ohh diye seviniyorum.
 

 

Bu pembiş sepeti de epey bir göreceksiniz Altınoluk fotoğraflarında (Tabii eğer kolumun ağrısını hafifletip fotoğrafları düzenleyebilirsem) . Six’den almıştım. Aslında mavimtrak yeşili de varmış ama kalmamıştı. Evde biraz kullandık, kardeşim örgülerini falan koydu sonra da Altınoluk’a götürdük. Eskiden de buna benzer bir sepetim vardı, o kadar çok severdim ki onu, kabakulak olmuştum, yüzüm davul gibi şişmiş, kafa iki katına çıkmıştı, ağzımı açıp hiçbirşey yiyemiyordum, sepetimde şekerlerim vardı rengarenk kutu kutu (şimdilerde hiç görmüyorum, biz küçükken sanki Koska’nın vardı şimdi havaalanından aldım en son “Tic Tac” marka naneli şeker) arada onlardan atardım ağzıma. Sonra ne oldu o sepet hatırlamıyorum.  
 


Teneke kutulara bayılıyorum, görünce güzel bir tane içim gidiyor. Bu kutuyu ise 99 yılında almıştım, çook çook uzaklardan. İçinde iğrenç şekerler vardı gerçi hepsini de yemiştim. O zamandan beri içine koyduğum şeyler hep anlamsız ıvır zıvırlardı, şimdilerde rengarenk ponponları saklıyorum onda.

Nasıl bir post oldu bu böyle anlamadım. Ana fikri olmayan, daldan dala, öylesine…  Sanki bir kafede oturmuş boş boş konuşuyorum işte: ) Benim kumaşlarım var, sepetim var bir de teneke kutum var gibilerinden: )
 
Bu arada kumaşçı önerileriniz olursa pek bir sevinirim.

 

 
It is difficult to find fabrics with nice pattern in Turkey. I bought these fabrics in Eminonu. I had planned to find so many kind fabrics before I going there but I could find only these.

I hope this winter I'll sew so many things. I could not use my sweet sewing machine so much in this summer because of hot.

You will see this pink basket on my so many images the coming days... I had bought it from SIX and it reminded me my old basket which I used it in the past as a child.
Now it is Altinoluk and we use it as a picnic basket.

This post has not any the main idea.  This is about just my new fabrics and basket and I have so many their images: )


 
 
 
 
 
 
 
 

88 yorum :

  1. ben sevdim bu daldan dala konuşmanı :D
    kışın bu harika kumaşalrdan neler yapacaksın göreceğiz hep beraber ;)

    YanıtlaSil
  2. Geçen gece rüyamda kumaş almaya çalışıyorum. Bir de şuraya bakayım buraya bakayım diye deli gibi kestiriyorum. Ama ne güzel kumaşlar var, kuşlu falan. Hayır dikiş diktiğim falan da yok, dikiş makinam bile yok sadece senden, ordan burdan görüp özenmekle yetiniyorum ama niye rüyama girdiler anlamadım. Senin postuna mı delaletmiş acaba :)))))) Bu arada teneke kutuların ben de hastasıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aman keşke bütün rüyalar böyle olsa. Ben dün akşam bir film seyrettim ormanda kıza kocaman bir kaplan saldırıyor. Sonra rüyamda küçük bir yavru kedinin saldırısına uğradım. Ama nasıl korktum anlatamam. Kedi pis, türleri tiftik tiftik olmuş, zayıf pireli gibi, durduğu yerde durmuyor, ayy bak aklıma geldikçe ürperiyorum. Kalktım kardeşimin yanına gittim uyudum...

      Sil
  3. pek güzel kumaşların ama :)
    bende açığım kumaşçı önerilerine senden kopya alayım :) malum bebek için gidip alışveriş yapmam gerek ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,kumas delisi olarak hemen bir kac oneride bulunayim dedim bloguna bir baktim ki buyukcekmecede oturuyorsun ve de hamilesin. Bu yuzden anadolu yakasi ile ilgili tavsiyelerim ucuk gelebilir ama yine de soyliyeyim. Oncelikle cuma pazari. İkincisi de umraniye kumascilar sokagi. Fatihteki carsamba parazari da avrupa yakasi icin bir oneri olabilir. Ben de buyukcekmecede oturdum bir muddet. Kabus gibiydi.

      Sil
    2. Aslı bu cuma pazarı fındıkzade olan mı?

      Sil
    3. Bu cuma pazarı Kadıköy'deki eski sAlı pazarı mı?? Aman neyse , bir cuma kaçış planımı yapayım ben illaki bulurum orayı.
      Çok sağol Aslı.

      Sil
    4. Aslı Erkan; sağol önerilerin için :)
      Cuma pazarı bildiğim ama hiç gitmediğim bir pazar.. Bu halimle hele çok zor, ancak annem zevkimi bildiğinden gidebilir :) en iyisi Eminönü paklar bizi ;)
      teşekkürler

      Sil
  4. içim açılşdı fotoğraflarla, pembe çantaya ayrıca bayıldım... :)

    YanıtlaSil
  5. kumaşların çok güzel hele o pembe sepeti çok çok beğendim:) keşke öyle birşey yapsalar en azından English Home yapsa. ama ben English Home'dan yastık kılıfı alıp onu kesip başka şeylerde kullanmıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa eskiye özlem artıyor böyle şeyler görünce.
      Bu arada iyi fikir English home'dan yastık kılıfı almak. Dur sen...

      Sil
  6. sana göre daldan dala
    bana göre eğlenceli yazı!
    yani bizim kararlarımıza karışma yahu:-)))
    Kumaşları gördük,kutudan haberdar olduk öyel bir sepete sahip olabilme avantajına sahip olduk daha ne olsun?
    Pembe sevmem ama bu tarz materyallerde çok seviyorum sepetin çok ama çok tatlıymış acaba bende bulabilirmiyim?
    Bende geçenlerde Fatihtedeki çarşamba pazarından parçalar almıştım 25 kuruşa,aldım yıkadım ütüledim ama kenarlarını kesip düzeltmem lazım.İMÇ ye gelirsen haberimiz olabilir oraya yakın bir kütüphanede bu sene ömür törpüleyeceğim bende ki uzun zamandır kütüphaneler merkez mahallim:-)
    Geçen gün Macro Center dan bir şeker almıştım onun da kutusu güzeldi ama bu kadar şık değildi,eskiden böyle kutular çoktu ama herşey plastiğe döndü ucuz takıntısı yüzünden bu sebeple kalite düştü.Neyse koca bir yazı yazdım sana da yazık oku oku bitmez.
    :-)Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaz sen yaz okurum ben...
      IMÇ'ye kışa doğru giderim sanırım, ama gelirsem ararım seni kesin.

      Sil
  7. nohutcum gerçekten de cafede sohbet tadında bir post olmuş bu..ben çok zevk aldım okurken,zaten pek bir seviyorum senin yazı dilini :) kumaşçı demişsin hemen söyliyim..bende de var kumaş hastalığı..öyle dizi dizi dururlar,bakar okşarım onları :) salı pazarı tam bir cennet bu iş için,özelliklede yarım metre falan alınacaksa..orada parça kumaşlar satıyorlar hem de yok paraya..bir de ben bir adam bulmuştum kumaş numunelerini satan..gerçek bir cennetti o dönem benim için..gerçi 1,5 yıldır gitmedim hiç,adam hala duruyomudur bilmem ama diğerlerinden çok şey çıkar,söylemesi..öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bak şimdi kafam karıştı, peki bu salı pazarı nerede, Kadıköy'de iki pazar mı kuruluyor biri salı diğeri Cuma???

      Sil
  8. Sen ne tatlı birisin Nohutçum tıpkı bu paylaştığın fotoğraflar gibi şeker tadında. Kumaşlarına bayıldım ama ben de aynı dertten muzdaribim sana kumaşçı adı veremeyeceğim, benim de aramalarım sürüyor:)

    YanıtlaSil
  9. ama bu kumaşların hepsi de çok güzel ki, soft renkler ve cicibiciler.. Ben çok beğendim, fiyatları nasıldı acaba? Ayrıca yarımşar metre ile nasıl şeyler yapmayı düşnüyorsunuz mesela? bu ara çok merak saldım bu işlere ama gel görünki, dikiş makinam nerden açılıyo onu bile blmiyorum, çok üzülüyorum bu beceriksizliğime.. Kafamda hep bişeylert var ama icraat yok :)) Sizi izledikçe de keyfe geliyorum, gaza geliyorum :)) kumaşçı önerim yok maalesef, incik boncuk alışverişi için onca kez eminönüne gitmeme rağmen böyle güzel kumaşlara hiç rastlamamışım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kumaşların metresi sanırım 7-8 TL idi. Yarım metre alıyorum çoğundan onlarla çanta dikiyorum ya da yastık, artan küçük parçalarla makyaj çantası yapıyorum. En ufak bir parçayı dahi atmıyorum, boyutlarına göre saklıyorum. Mesela su damlası mı keseceğim en küçük parçaların arasından bulup kesiyorum. En az ziyan yani:)
      Bu arad evde dikiş makınan varsa hiç durma bas bütün düğmelerine aç otur başına. Benden çok daha genç olduğun kesin, daha dikkatli oalcağında:)

      Sil
  10. merhaba nohutcuk uzun zamandır sizi takip ediyorum yazılarınıza bayılıyorum fotoğraflarına daha da fazla bayılıyorum :) benim size bir sorum olacak bir dikiş makinesi almak istiyorum sizin fikrinizi de almak istedim ne önerirsiniz.. ya da siz kullandığınız markadan memnun musunuz... şimdiden aldığınız güzel kumaşlarla yapacaklarınızı çoook merak ediyor ve sabırsızlıkla yeni postlarınızı bekliyorum... sevgiler nilüfer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yqazdıkların için çok teşekkür ederin Nilüfer. Benim dikiş makinamı kardeşim aldı bana. Singerin en uygun fiyatlı olanı. singer tradition 2250 sanırım, şimdi evde değilim ya bakamadım. Ben şimdilik memnunum, çok detaylı şeyler dikmediğim için bana fazlasıyla yetiyor. Bir de ben öyle kıyafet falan dikmek de istemiyorum. Onun için bana kafi bu.

      Sil
    2. evet evet dediğiniz makineyi ben de incelemiştim fiyatının uygunluğu kafamı karıştırmıştı... ben de öyle kıyafet dikmeyi düşünmüyorum yastıklar peçeteler masa örtüleri benim ilgi alanlarım :) ve ilham kaynağım da cafe nohut :) cevabınız için çok teşekkürler ve bugün ki postunuz keyif köşesine bayıldım sandalyeler harika olmuş iyi ki de beyaz mavi yapmışsınız ellerinize sağlık... sevgiler....

      Sil
  11. havadan sudan...ben bunu da sevdim , Çelik söylerdi,belki anımsarsın "her halin başka bir alem ,her halin başka bir güzel " böyle yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) haaa Özledik ya Çelik'i, ondaki saç ben de yok, o nasıl bir gürlük kardeşim...

      Sil
  12. Nohutçum kumaşların çok güzel! İnsan kesmeye kıyamaz. Zaten bu halleriyle bile bir köşeye koy seyret dur. Şimdi bir de yarım metrecik var sadece, son ipliğine kadar kullan bence :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yapıyorum yukarıda da yazdım:) en küçük parçayı saklıyorum, atmıyorum hiç. Çiçek kelebek kesiyorum ufaklardan...:)

      Sil
  13. E bunlar benim Beşiktaş'taki tuhafiyeden bayılarak aldığım kırkyama kumaşlarından, demek ki aynı yerden alışveriş yapıyolar onlar da... Benim aldıklarımın ufacık parçaları 3 tl, eminim bunlar daha ucuzdur :)
    Güle güle dik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, bunlar o kumaşlardan ve daha ucuza geliyor. Bende Gürün pasajındaki tuafiyeciden alıyordum arada küçük parçalar 3 TL.'ye sonra bunları aldım metresi 7-8 TL. daha uygun yani.
      Teşekkürler:)

      Sil
  14. içim açıldı ne güzel renkler ve fotograf makinende çok güzel sanırım bu kadar iyi resimler çektiğine göre,dikiş dikmeyi bir ben bilmiyorum sanırım bayanlar kursa giderek mi öğrendiniz yoksa birinden mi ben neden bilmiyorum yaw:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf makinam profesyonelliğe ilk giriş makinası Canon 550D.
      Dikiş içinde kursa gitmedim, hiç aklıma gelmedi açıkcası, öyle başladım dikmeye:)
      Bilip bilmediğini nereden biliyorsun bi otur bakına, belki biliyorsundur:))

      Sil
  15. öyle özeniyorum öyle özeniyorum ki! keşke şu plan program bende olsa kumaşlarla küçükkenki gibi oynasam, oyalansam! ama o azim plan program yok bende :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Plan konusunda ben de çok berbatım. Bir iş eğer yapılmalı listesine girdimi hep erteliyorum. sinir oluyorum:(

      Sil
  16. Kumaşlar harikaa :) Heyecanla kumaşları kullanmanı bekliyorum :) Metal kutulara bende aşığım ama gel görkü bulunmuyor öyle güzel kutular :) Harika bir görsel şov olmuş kumaşların renkleri mükemmel :) Ben daha ufacık bir söküğü bile dikemezken böyle marifetli bayanlara mest oluyorum <3 Maşallah <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ama inanırmısın benim elime de iğne hiç yakışmazdı, annem çok dalga geçmişti hatta acayip de kzımıştı geçen sene. Şimdi dikince birşeyler inanamıyor ama iğne tutuşum hala yamuk:)

      Sil
  17. İnanamıyorum Nohut !!! Kilitlendim ekrana...ne var diyeceksin, senin o pembe çantanın mavisinin küçüğünden (5 yaş civarı) benim de vardı..ve onu gezdirmediğim yer kalmazdı..en son liğme liğme olmuş bir yerlerde kaldı ama anısı büyüktür..demek hala satılıyor..dönünce ilk iş alacağım...heeey gidi günler, hey :))
    Şimdi ben ne yazdım, sen ne anladın diyeceksin ama çok duygulandım bildiğin gibi değil...evimi özlüyorum artık galiba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ahhh ahh çocukken öyle güzel oyuncaklarım vardı ki şimdikilere bakıyor ucube gibi geliyorlar bana, (anneler bozulmasın aman) koltuk takımı ile oynayan, plastik bebeğini koyacak yer bulamayan çocuklardık biz, hey gidi hey heyyy.....

      Sil
  18. Eh sohbet iyidir :) Buralar da kafe gibi zaten.
    Kumaşların çok ciciler. Ben de bir defasında Eminönü'ne kumaş bakmaya gitmiştim ve hayal kırıklığına uğramıştım. Bişey dikebileceğimden değil ama yabancı sitelerde görüp çok özeniyordum, öyle güzel kumaşları var ki, renk renk, desen desen.. Bizim buralarda pek yok öyle kumaşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet sorma, bende zaten onların sitelerine baka baka delirdim böyle:(

      Sil
  19. Nohut ya :)
    sepetim var teneke kutularim da var :))
    Annemin eminonu'de bir kumascisi var galiba sorayim. evet evet izmirde oturuyor ama bursa, denizli, istanbul var oyle kumascilari :)
    bu arada boynundan geliyorsa agri beni isitilmis havlu ile kompress iyi etti. tavsiye ederim. Ne bu cektigimiz ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sor bakalım, anneler bilir en iyisini:)
      Bu arada koldaki ağrı Ulnar sinir sıkışmasıymış bakalım ne yapacağım:(

      Sil

  20. sevgili ayda;

    yine fotoğraflar çok güzel
    insanın içini rahatlatıyor
    aynı sepetten ben küçükken anneminde vardı biliyomusun
    hemde tüm çizgileri aynı idi onunkinin rengi maviydi
    pazara giderken ben alırdım elime üzüm yada domates alırdım yada incir mevsimine göre
    ben çok severdim o sepeti zamanla kopuştu ve ne oldu bende bilmiyorum
    benimde bir teneke kutu koleksiyonum
    bende fotoğraflarım bir gün diye düşünüyorum
    ama sen fotoğrafta muhteşemsin
    fotoğraflarındaki bu beyaz ışık olayı çekimden mi yoksa bir programdan geçiriyormusun fotoğraflarını photoshop gibi

    inşallah kolun en kısa sürede geçer
    merak ettim iyice bir doktora gittin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şeyler yazmışsın yine:)
      Fotoğraflardaki beyaz ışık olayını aslında bir postda yazmayı planlıyorum çok soruluyor çünkü.
      Gerçi yazacaklarım da mucizevi şeyler değil:)
      Fotoğraf çektiğim yerdeki ışığı öğrendim birincisi bu, eğer ışık kötü ise fotoğraf çekmiyorum ve bloğa koymuyorum, sadece picassa programı kullanıyorum orada bazen açıyorum rengini bazı fotoğrafların.

      Kolumun ağrısının sebebi Ulnas sinir sıkışması imiş:( Bakalım ne olacak.

      Sil
    2. sevgili ayda;

      fotoda beyaz isik olayi postunu bekliyorum
      lens ne kullaniyosun

      koluna dikkat et yorma bence

      Sil
  21. Selamm selamm sıcak sohbetin renki ve güzel fotoğrafların.Şirinmi şirin kumaşların gerçekten çok güzel.Kumaş için sana bir tavsiye.Bakırköy gürpasajının altında kumaşçılar var.Bakırköye bilirmisin bilmem ama pasaja gidince kumaşcıları sor sanırım mutlu olucaksın gidince...kocaman sevgiler. çok keyifli bir yazı pardon bir sohbetti....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yazdıkların için çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Gür pasajını da not ettim, çok sağol, gerçi yılalrdır gitmedim Bakırköye ama kumaş aşkına gidilir:)

      Sil
  22. Such pretty photos you have my friend. I am in love with your pink basket! and your fabrics are very pretty.

    YanıtlaSil
  23. Yine fotograflarin harika !
    Kumasci olarakta Kadikoy'de kurulan Cuma pazarini oneririm. Calisiyorsun, biliyorum ama Cuma yarim gun izin alarak gidebilirsin :)
    Birde Umraniye'de parca kumaslarin satildigi dukkanlar vardi eskiden. Annem artik dikis dikemedigi icin gitmiyoruzuzun zamandir.

    YanıtlaSil
  24. off offf Nohut...
    ne yaptın...çok güzel kareler...kumaşlar çok güzel...dizi dizii...
    bu arada eminönü kalabalıktan başka bir şey değil..eskidendi eminönü..dediğn gibi her yerde aynı şeyler...fiatlarda da bir farklılık yok..onlarda akıllanmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, taa oralara gidip kalabalıkta buhranlar geçirmeye gerek yok yani.

      Sil
  25. ben öğredim ki KAdıköy'de Boğaya giden yolda (yanlış hatırlamıyorsam) Erol kumaş diye biryer varmış. Harika kumaşlar varmış. Biraz pahalı dediler diğer yerlere göre ama gönlünce kestirebiliyormuşsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu Erol kumaşçılığı Evim ve All decor dergilerinde görüyordum ama sen yazmasan taş gibi unutmuşum. Artık bir cuma günü Kadiköy çıkartması yapmam şart oldu, ilk önce pazar sonra da burası, bekleyin beni anacım....

      Sil
  26. Ayda ben bu fotoğraftaki çiçeğin adını çok merak ediyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum, bir ara biri yazmıştı sanki ama unuttum:(

      Sil
  27. Sevgili Nohut, diyorsun ya nasıl bir post oldu bu diye.
    O kadar sıcak, o kadar içten ki, gerçekten de çay ve simit eşliğinde bir arkadaş sohbeti gibi.
    Çok keyifli, ve görsel efektler müthiş:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok çooook teşekkür ederim Pek mutlu oldum.

      Sil
  28. Canım şu an acil netten çıkmak zorundayım ama bana hatırlatırsan senin tarzın kumaşların envai çeşidini nerden nasıl alacağın hakkında tüyolar verebilirm.sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  29. Ayda yazım berbat olacak iPad ten yazmaya çalışıyorum, Bakırköy'de Semih yener var, ve eminim seninde bayılacağım kumaşları var mutlaka bak. Minicik puantiyeliler, cizgililer, neler neler. Eminönü gercekten kumaş konusunda maalesef çok sınırlı . Sana uzak ama yolun düşerse bir gün mutlakanugra fotograflardaki beyaz yoğunluğunun ve şoförlüğün sırrını ne olur banada söyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semih Yener .... Dur bunu da yazayım çok sağol:)

      Fotoğraflardakiğ beyaz olayını bir post yapacdağım ama ne zaman:( Aslında birşey yok, yani teknik birşey bilmiyorum, sadece koyu olanları koymuyorum bloğa, çok çekiyorum fotoğraf.

      Sil
  30. Bende gecen yıl hamileyken feci kumas krizine girmiştim. O yabancı sitelerdeki muhteşem desenli kumaşlardan almak istedim. Cupycake, kurabiye, harika bebek desenleri falan aradım. Nevardiki benimde olsaydı:( bende senin gibi büyük hayallere Eminönü'ne gittim ama tabii hayal kırıklığına uğradım:( sonra duydum ki Üsküdar kuzguncuk ta bu benim hayalimdeki kumaşları satan biryer varmis. Bendeki hevesi görme nohutcum 2atla 1zipla kuzguncuga gittim ama tabii 2.şok vay efendim kumaşlar ithalmiş. Kucuk çapta bir Servet ödemem gerekti beğendiklerime. Oda zaten Cupycake li yoktu:( neyse bende yorum yazan diğer arkadaslar gibi gittim Kadıköy cuma pazarına. Kuzguncukta 1metresine vereceğim fiyata harika kumaşlar aldım. Kızım suan 7,5aylik battaniyelerimizi hala kullanıyoruz,super oldular. Biraz uzattım belki ama diyeceğim o ki bu kumas mevzuu bende de yaradir. Hala bakiniyorum heryerden. Benimde adresler aynı; Kadıköy cuma pazarı ve Ümraniye. Ama kuzguncuga gitmek isteyenler olursa; kumaşlar guzel ve kaliteli yalnız dolar üzerinden satılıyor. Patchwork icin tercih ediliyor genelde. Aaaa unutmadan nohut bacı ; senin o kırmızı çantadan benim çocukken mavisi vardı. İçindede oyuncak mutfak malzemelerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes yaralı, dertli bu konuda ne fena:(
      Kuzguncuk'a nasıl gidilir onu bile bilmem:) ama yolum düşerse bakarım, çok teşekkürler yazdığın için.

      Sil
  31. Sevgili nohut,
    Kadikoy erol kumas aradigin adres.harika desenler var orada.
    Birde bursa ipek var tam karsisinda orada da kucuk bir reyon var kumas icin.ama patcworke uygun kumaslar ve hos desenler var.tavsiye ederim.
    Bu arad sen sepeti anlatmissin ama ben icindeki yun ve tig ile ne ordugunu merak ettim.
    Sevgiler
    Leyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erol kumaşı yazdım Bursa İpek'e de gidilecek:)

      Kardeşim teyze kızının yeni doğacak kızı için battaniye örüyor tabii biterse iyi:)işte onlar var o sepette:)

      Sil
  32. Deli Anne'nin yorumuna katılıyorum, Kadıköy'de Erol Kumaş (ya da kumaşçılık)'ı ve onun civarındaki kumaşçıları gezebilir oradan da bi dolmuşla caddeye geçip Dodanlı'ya bakabilirsin. Ee tabii etsy'den alabilirsin...
    İstanbul'a bi döneyim ilk fırsatta başına ekşiyeceğim hadi sende kumaş bende kanaviçe işlemeler var güçlerimizi birleştirip çantalar yastıklar dikelim diye, haberin ola! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköyle gitmem gereeeeeeekkk.. Ey patronun duy sesimi, Cumaları bana izin ver:)
      Sen gel hele, gerisi kolay:)

      Sil
  33. Anladığım kadarıyla Funda yeni ve güzel bir örgüye başlamış. Sepeti aldığın iyi olmuş, size geldiğimde arakladıklarımı ki şu teneke kutularda listemde şimdi, içine koyup Kurabiye'nin eline al kızım oyuncak diye tutuşturup, size de aman ablası oynasın, sonra getiririz deyip, sepet havası yaparız :))
    Kumaşçı dedin, online dedin aklıma neler neler getirdin, anladın sen onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Funda battaniye başladı, bebek için, ana her sırada bu olmadı diyor beni de delirtiyor..
      Sen Kurabiyeyi al gel hele, istediğini götür evden:)

      Anlamazmıyım, aklım hep onda:)

      Sil
  34. You have bought really pretty fabrics. Their colours are soft and beautiful. I'm sure you'll make wonderful items with them and your sewing machine. I can't wait for see them!

    YanıtlaSil
  35. Ne güzel fotoğraflar öyle. Kumaşlar cıvıl cıvıl. Aklında yeni projeler vardır mutlaka. Neler dikersin şimdi onlarla. Merakla bekliyorum.
    Kolun için de geçmiş olsun. Umarım kısa zamanda toparlarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bende geçsin istiyorum şu ağrı ama böyle bilgisayar başında olunca geçmiyor:(

      Sil
  36. önce yazını gülümseyerek okudum sonra bir ümit kumaş adresi veren biri olur diye yorumları:)
    gecen ATÖLYE MİSKİN bloğunda yazmıştı bu sorunu orda cevap olarak bu yabancı ülkeye giden birbrinde güzel kumaşların Bursa da üretildiğini arta kalanların Çirftlik" diye bir yerde satıldığını yazmıştı.HATTA blog sahibesi Aslı da gidecekti ama sonucu yazmamış gitmişmi ,bulmuşmu bilmiyorum.Dur ben gidip yorum bırakayım bakalım ne yapmış:)
    sevgiler
    aaa aslı yukarda cevap yazmış demek ki gitmemiş(şaşkınım ben şaşkın güya yorumları okudum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümit kumaş'ı da yazdım, ohhhohhhh..:)
      Çok teşekkürler.

      Sil
  37. what an absolutely amazing haul of fabric, look forward to seeing what you make with it. Love the pink bag by the way, Heather

    YanıtlaSil
  38. Merhaba,blogunuzu yeni farkettim.Paylaşımlarınızı çok sevdim.Uzun bir süre blogunuzdaydım,bırakamadım.Sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  39. Ben de Erol Kumas diyecektim, ozellikle patchwork icin, minik desenli kumaslar orda imis. Ben gidemedim oralardanken. Gozumu Etsy Shop'a diktim ben de. Harika kumaslar satiyorlar.

    YanıtlaSil
  40. Bence hoş bir yazı olmuş,boyadığınız sandalyelerde karşılıklı oturup konuşur gibi.Kumaşlar da çok güzel,İstanbul'u bilmiyorum ama İzmir'de Kemeraltı'nda güzel kumaşcılar var.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  41. Bende yorumları tek tek okudum,bakalım nereler var diye, ben ümraniye -çarşıya çok yakın oturuyorum, o kumaşçıları da sık sık geziyorum, şu güne kadar,sadece bir kez kumaşçıdan içeri girdim.Böyle söyleyince sakın beğenmedim gibi düşünme, tam tersine dükkanların önünde o kadar güzel ve çeşit parça kumaş oluyor ki..parçası 2-3-4-5 lira...hep o kumaşları didikliyorum :)
    sık gittiğim için de değişik değişik kumaşlar bulma imkanım oluyor..
    Bir hafta sonu sana eşlik etmek isterim,eğer ümraniye'ye gelirsen..

    YanıtlaSil
  42. Buldum ben bi kumaşcı nohutcum, Beşiktaş'ta Beşiktaş Hamamı'nın karşısında, Seyhan Yerli Mallar Pazarı, senin aldığın kumaşlar ve benim tuhafiyeden parça olarak aldığım kumaşlar hep var orda, çok beğendim ben, gidip alıcam tekrar, senin için kartvizitini aldım, yazayım buraya diye, metresi de 8,5 tl ;)

    YanıtlaSil
  43. offffffff aman allahım ne kadar guzel ne kadar sık :D

    YanıtlaSil
  44. Merhaba

    Epey eski bir post ve geç kalınmış yeni blog keşfi :)

    Ben de kumaş, dikiş, nakış incik boncuk sevdalısı... Fatih Çarşamba Pazarında ve rastladığım her yerde satın alıyorum kumaşları.

    Selamlar, sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...