Mavi Vazo - Pembe Çiçek...





Uzun zamandır mavi vazo fotoğrafı paylaşmadım sizlerle. Bu çiçekler kardeşimin doğum gününde arkadaşlarının aldığı çiçeklerden arta kalanlardı. İsimlerini yine unuttum ama çok seviyorum bu çiçekleri, en kötü yanları hemen bozulmaları. Renkleri, tel tel incecik yaprakları… o kadar naif ki…
Doğadaki renk çeşitliliği, canlılığı büyüleyici… Tek bir dal çiçeğe  hayran olmamak imkansız.



Şimdi şunlara hayran hayran bakalım, benim biraz çalışmam gerekiyor ne yazık ki işler hareketlenmeye başladı…
Bu post “Merhaba ben buradayım, bunlar da çiçek”  manasında bir şey yani:)

Hepinize  miss gibi bir hafta diliyorum.



Bu arada herkeslerde bir okul telaşıdır gidiyor, dün kardeşimle birşeyleri planlıyoruz; “şu okullar hele bir açılsında ondan sonra” gibi bir laf ettim...:) Kardeşim de boş boş baktı yüzüme, sonradan anladım… banane okullardan.. ohhhh..


I have not shared blue vase photos with you for a long time. These flowers from my sister's birthday, her friends had given them to her.
I  forgot again the names of the flowers, but I really like them.
the worst aspects of distortion immediately. Colors, wire thin wire that leaves ... so naive ...

Diversity of colors in nature, the viability is fascinating ... impossible not to admire the flowers.

Now let's look at these beauties. unfortunately I have to work:(
The meaning of this post; "Hello, I am here, these are the flowers.

 I wish all of you to a fragrant week.

In the meantime, everyone is in a rush to about school. I am really happy that we don't have like this annoying thing anymore. oohhh..



14 yorum :

  1. :)))) iyi haftalarrrrr..:))

    YanıtlaSil
  2. Mavi Vazo'yu özlemiştim :) Seni daha çok ama ... İyi haftalar ,işlerinde kolaylıklar !

    YanıtlaSil
  3. çoook güzel fotograflar.. bende bu çiçekleri çok seviyorum :) yanlış hatırlamıyorsam isyantustu adları..

    YanıtlaSil
  4. iyi ki varsın mavi vazo:)

    YanıtlaSil
  5. nerde bu vazo diye sormuyor değil insan ! nihayet o güzel çiçeklerini ve vazonu gördük. iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  6. bu vazoyu çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Cafe noHut,
    Blogunuzda yeniyim ve çok begendim. Mavi vazo ve fotograflar harika. Çok zevkli bir blog ve ben de zevkle izleyeceğim.
    Sevgiler,
    Gökçe

    YanıtlaSil
  8. bu vazoya bayılıyorum (maşallah diyeyim de nazar değmesin )

    YanıtlaSil
  9. Şu mavi vazoyu sevdirdin ya Bana ne diyeyim...:)
    Bu arada bunun çiçek desenli olanından arıyorum,belki nerede bulacağımı biliyorsundur,
    (ne olur bil)
    İşlerinde kolaylıklar diliyorum Sana.

    YanıtlaSil
  10. Ben de nerede diyordum bu mavi vazo :)) Sesini duydum, daha iyi oldum nohutcuk :) İyi haftalar, işlerinde kolaylıklar diliyorum sana ve tabii kendime :))

    YanıtlaSil
  11. Mavi vazoyu özlemiştik:)))
    Capcanlı ,içaçıcı harika fotolarla insan haftaya nasıl kötü başlasın...
    Teşekürler

    YanıtlaSil
  12. Hepinize çoook teşekkürler... Mavi vazo da sizi öpüyor:)

    Turta tadında yaşamak; o ismi hayatta aklımda tutamam ben iyisimi ona tül çiçek diyeyim..

    Yemek Atlası; ee hoşgeldin sefalar getirdin o vakit:)

    Sedo; ne sedem kii. ben hiç görmedim bunun çiçeklilerini ama anne kraliçe'nin bloğunda görmüştüm, üstüne çiçek çıkartmalar yapıştırmıştı harika olmuştu. Bir bak derim..

    YanıtlaSil
  13. sesini, vazonu,çiçeklerini, renkli kağıtlarını kısaca seni özlemişim canım:)) çiçekler çok kırılgan gözüküyor;)

    YanıtlaSil
  14. nohutcum, bu cıcekler benımde favorım, ve tabıı kı lale ve gelıncık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...