Pazartesi Mutluluğu...




Bu beyaz çiçeklerin adını bilmiyorum ama çok seviyorum. Çok narinler.

Benim çiçek almam demek fotoğraflarını çekmekten yorgun düşmem demek.

Çiçeklerdeki ve yiyeceklerdeki renklerin canlılığı ve çeşitliliği beni resmen büyülüyor.


Herkese büyülü bir hafta diliyorum.





I do not know the name of white flowers, but I really like this. Very delicate.

If I buy some flowers. it means that I will get tired of taking pictures of flowers.

Vitality and diversity of flowers and food colors fascinate me officially.

I wish everyone have a magical week.



3 yorum :

  1. Çok nezih senin bu blog yahu! Enfes fotoğraflar.. En basit şeyi en ferah şeye çevirebiliyorsun.. zevkle geliyorum buraya :)

    YanıtlaSil
  2. ne olur her zaman gel, ben elimden geleni yapacağım söz:))

    YanıtlaSil
  3. Senin blogda o kadar ferahlıyorum ki biliyorum iç açıcı fotoğraflar bulacağım.Tebrikler sen hep çiçek al hep çek:)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...