Yapacağım demiştim...

İlk postlarımdan birinde ETSY'de görmüş olduğum basit ama sevimli çarpı işlerini buradan paylaşmıştım. Ve kendi kendime söz vermiştim bunlardan birkaçını yapacağım diye.

Yıllar yıllar önce kardeşim, ben ve kardeşimden hiç bir farkı olmayan ev arkadaşımızla birlikte epey bir takmıştık bu işleme olayına. Ama benim elim çok ağırdı, onlar harıl harıl yaparlarken ben anca 3 çarpı atabilmiş oluyordum. Tabii onların dantel tecrübesi de vardı. Hatta kardeşim küçükken en yakın arkadaşı ile sokağa çıktığında ilk önce 30 el tavla oynayıp sonrada kolaltlarına sıkıştırdıkları dantelleri örerler bir yandan da volta atarlardı... evet yürürken şemantablo örebilen bir kardeşe sahibim. Ama gün olur devran döner:) Azimli ve hırslıydım. En basitlerinden başladım. Sağolsun Geniş Zamanlar blogunun sahibi Sedo'da bana onun işlediği harika işlerin kopyaları gönderdi, ikinci aşamada onları yapacağım...

Aşağıdakilerden baykuş kardeşimin, benim yaptığım bir tane daha var (örneği buradan görebilirsiniz) ama onun fotoğrafını çekmeyi unutmuşum şimdi de  zor geldi:)



Çok dikkatli bakıldığında amatörlüğüm belli oluyor. Özellikle şu ağaca konmuş kırmızı kuş'da. Ama en son yaptığımda işi biraz daha çözmüş bulunuyorum. Mesela artık işlemelerimin arkası savaş alanı gibi değil, daha temiz:)




Herkese günaydın....
Herkese iyi haftalar...
Happy Easter...


 

7 yorum :

  1. Bunlar çok güzeller acemi insan :)

    Gayet başarılı olmuşlar,nesini beğenmedin de yüklemedin şimdiye kadar...

    Kardeşinde dediğin gibi becerikli imiş...

    Not:işlemenin istikameti hep aynı yöne olsun (enine değil boyuna çalışmaya gayret et)


    Ben'de güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ben danteli hiç sevmem. ama kanaviçeler falan hep hoşuma gitmiştir. Yaptın mı dersen yok :))ama öğrenmeye hevesliyim. Seninkiler çok güzel bence göze batan bir acemilik yok :))

    YanıtlaSil
  3. Çoook teşekkür ederim valla gaza geldim şimdi:)
    Bu arada istikametin hep aynı yöne olması gerektiğini son yaptığımda anladım ama çok geç oldu. Bir dahaki sefere boyuna yapmayı deniyeceğim. Çok teşekkür ederim tekrar.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar. İki sene önce kızımda yapmıştım, bir hayli uzunca bir zaman asmaya kıyamadım. Şimdi mutfağımızı şenlendiriyor... Ellerinize sağlık. İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  5. Çoçuklar için harika bir uğraş, yaz tatillerinde falan yapabilirler aslında basit işlemeler. Sonrada odalarının duvarına asarlar....
    Herkeslere iyi haftalar olsun...

    YanıtlaSil
  6. Canım bunları bitirdikten sonra ne yaptın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimini hediye ettim kimini de duvara asıp seyre baktım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...