Poster Seçiyorum...

Baharla birlikte evimizde ufak tefek değişiklikler yapmak istiyorduk, hatta Zara Home’un kış indiriminden bir yığın yastık kılıfı almıştım ama havalar böyle gittikçe bizim de hevesimiz körelmeye başladı. Beyaz boyalarımız bile hazır, eski ayakkabılığımızı boyayacağız ama balkona çıkamıyoruz bile soğuktan.

Bizde havalar ısınana kadar değiştirmek istediğimiz eşyaların yenilerini toplamaya karar verdik. Mesela tablolar. Şu anda salonumuzun duvarlarında Picasso ve Mattise’e ait, aaa bir de Paul Gauguin vardı, serigrafi baskı tablolar var. Hepsini çok seviyorum, Çoğu hediye, böyle bir manevi değerleri de var yani, ama gelin görünki çerçeveleri ahşap rengi.  Ayrıca bir kaçı da biraz sert tonlarda, ben daha soft bir ortam yaratmak istiyorum yaz için, ferahlık istiyorum, beyazlar, maviler, pembeler istiyorum.




Neyse işte bu amaçla ETSY’de poster araştırmalarına iyice gömüldüm. Daha önce de Etsy'de beğendiğim posterleri burda paylaşmıştım. Biri onelittlebird diğeri ise NatureMandalas'ın posterleri idi.

Hollanda’dan lauraamiss ‘in tabloları ise şu anda  istediğim tarza daha yakın.  Mesela 4. alınabilir.

Hatta burada yazarken gittim ETSY’de sepete ekledim bile. Kardeşimden de onayı alınca işlem tamam.





Lauraamiss’in diğer tablolarını da görmelisiniz. Tekstil ile karıştırılmış olanları var tabii fiyatları çok daha yüksek ama görülmeye değer. Özellikle 2. görseldeki baskının orjinali, kanvas üzerine kumaşlarla yapılmış olan aplikasyonuna buradan da bakabilirsiniz…


Ben araştırmaya devam ediyorum, çünkü bir tane bu tarz bir şey asamam, yanına benzer bir iki tablo daha bulmam gerek. Bulunca görüşürüzJ


5 yorum :

  1. canım bütün postlarına bayılıyorum, lütfen devamm..

    YanıtlaSil
  2. içim hop etti, çoook teşekkürler. Nasıl yüreklendirdin anlatamam.İlk blog sahibi olduğumda birilerinden böyle yorumlar geleceğini hiç düşünmemiştim. Ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
  3. Duvarlarınız iç açıcı ve neşeli olacak gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Paylaş o zaman yeni bulduklarını da ok bu arada son yazımı oku blogger hakkında bak aynı yorum alanı hatası sende de var bilesin öptüm

    YanıtlaSil
  5. Çok sağol Eda blogunda anlattığın şekilde yaptım. Umarım düzelmiştir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...