Körpe Ispanak Salatası

Hemen hemen her akşam salata yiyoruz. Ama yaptığımız salataların içinde ne ararsanız var. Oldukça besleyici.
Bizim yaşam tarzımıza en uygunu anlık yemekler. Çünkü bazen işden geç çıkabiliyoruz, ya da spora gidiyoruz dönüşte hafif birşeyler yemek istiyoruz,  bazen de dışarıda yiyoruz.
Bizden düzenli yemek bekleyen kimsecikler olmadığı için böyle düzensiz bir düzenimiz oluştu.
Normal yemek (taze fasülye, pırasa, kuru fasulye… gibi) yaptığımızda ya bıkana kadar onu yemek zorunda kalıyoruz ya da bitiremeden bozuluyor, atıyoruz. Çünkü az yapmasını bilmiyorum. Geçen yaz saatlerce taze safulye ayıkladım. O sırada kardeşim koltukta uyukluyordu. Sonra en büyük boy tenceyeyi aldım ama fasulyeler sığmadı, ben de yanına bir küçük boy tencere daha koydum.
Kardeşim uyandı “ooo iki çeşit yemek mi yaptın” diye … Kısmet işteJ 1 hafta boyunca taze fasulye yedik….

Neyse gelelim salatamıza… Bizim favori salatamız körpe ıspanak ya da roka salatası.
Fotoğrafdakiler ıspanak. İçinde badem salatalık, çeri domatesi, kırmızı biber, tulum peyniri ki biz tulum peynirini hep Balıkesir’den getiririz buradakilere hiç benzemiyor ve esmer şeker ile karamelize ettiğim cevizler.

Güzel bir zeytin yağı ve nar ekşisi eşliğinde sanki kuzu çevirme yiyiyormuşcasına iştahla yeniyor bizim evde.


6 yorum :

  1. Ellerinize sağlık. Görüntü süper, besleyici de görünüyor, daha ne olsun...

    YanıtlaSil
  2. Şahane!Ellerine sağlık,benim damağıma uyan ne varsa içine koymuşsun ;bir tek haşlanmış mısırı eksik :)Bu salata olayını ben de çok seviyorum,haftada 1 kez biz de sadece salata yiyoruz.Kahve içmeden durabilsem neredeyse detoks yapıyoruz sayılır.

    YanıtlaSil
  3. Cok saglikli ve lezzetli gorunuyorrr!! Severim boyle salatalari, yarin yapsam mi diye dusundum.. :)

    YanıtlaSil
  4. Bence yap:) Öğle yemeği saati geldi burada o yüzden şu an yemekle ilgili herşeye olumlu cevaplar veriyorum...:)

    YanıtlaSil
  5. Canımmmm çıkamadım daha:)))Cevizi salatalarda çok severim ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...