Dünyalı Ev...

Bundan yaklaşık 1 sene önce yine böyle internette gezinirken bir evin fotoğraflarına rastlamıştım, hoşuma gitmişti, tamam belki muhteşem değildi ama sevmiştim. Sonra aradan 6 ay geçti ve o “dünyalı ev” aklıma düştü, nerede gördüğümü, hangi sitede rastladığımı bilmediğim için bulmam o kadar zordu ki. Habire kardeşime “yaa ben bir ev görmüştüm böyle kitaplığın üstü dünya doluydu” diyip durdum.
Hiç üşenmedim Flickr’da ev ile ilgili olan çoğu grubun fotoğraflarına tek tek baktım. Apartment Therapy’de aklıma geldikçe aradım-taradım.
Benim böyle bir huyum var işte, birşeyi yapmayı, bulmayı, anlamayı  kafaya koyarsam gözüm başka bir şey görmez, etrafımdakileri dinleyemem, saplantılı gibi onun peşine düşerim. Halletmeden de içim rahat etmez. Mesela bildiğim tüm bilgisayar programlarını bu şekilde öğrendim. Okul hayatım boyunca derste dersi dinlediğimi hatırlamıyorum, ya birşeyler çiziktiriyorumdur, ya Falım sakızlarına mani yazıyorumdur!, ya da uyuyorumdur. Ama hiç teşekkür bile almadım, hep takdirJ
Bakardım tahtaya tamam derdim ben bunu kendi kendime hallederim. Kendi çalışma yöntemlerim vardı. Olay konsantrasyon ve istemek yaniJ
Aman ne uzattım. İşte geçen gün o evi Flickr’da buldum. Onu ilk gördüğümün üstüne belki bundan kat kat güzel evler ile karşılaştım ama olsun, ben "dünyalı evi" buldum;



Yukarıdaki fotoğrafdaki yatak odası şu anda aşağıdaki gibi;



Yatağın arkasındaki duvar kağıdını değiştirmişler, koyu mavi şifonyer olmuş ham ahşap, salıncak eskiden açık maviymiş şimdi turkuaz, avize de farklı, yatağın önündeki sehpa da koyu maviden fıstık yeşiline dönmüş. Ne varsa boyamışlar yani. Flickr hesaplarında hepsinin yapım aşamalarının fotoğraflarına ulaşabilirsiniz. O kadar çok fotoğraf varki, ben seçmekte zorlandım.


Yatak odalarının farklı bir açıdan fotoğrafı. Yatağın önündeki sehpa aynı sehpa değil, fıstık yeşili olan sehpa eski salonlarında beyaz bir çok çekmeceli şifonyerin altında duran koyu mavi sehpa. Aşağıda görebilirsiniz.


Evet üstteki fotoğraf salonlarının eski halinden, gerçi şimdi koltukları da farklı ve onunda döşemesini kendileri değiştirmiş. Şu fotoğrafın sağındaki kapıdan da çalışma odalarına giriliyor.


Sehpanın önceki rengi mavi, ben bu rengi daha çok sevdim.

Bu evde yaşayan çift harika papyonlar yapıyor, tabi daha başka bir sürü şeyin yanında. Bloglarından onları takip edebilirsiniz. Renkli bir çift.

Renkli günler o zaman...

1 yorum :

  1. ben bu dünyalı evin sıcaklığına bayıldım. derler ya sahiplerinin ruhunu yansıtıyor, mobilya mağazası gibi değil yaniii, sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...