Deneme 1-2

Sonunda ilk denemelerimi bilgisayara oradan da flickr'a aktarabildim. Saat şuanda 02:08 :( Yarında işde uyurum artık. 

Bugün bir yığın şey öğrendim.  İlk başlarda 6-7 fotoğrafı ancak 1 saatte falan aktarabildim Flickr'a, sonradan Flickr Uploadr'ı keşfettim. Meğer hemencecik oluyormuş. Böyle olunca da çoştum bırakamadım ne çektiysem yükledim. 

Konu falan yok yani:) Umarım hoşunuza gider. 

Ben şimdi başlangıç seviyesindeyim, ama azimli ve kararlıyım:) hepberaber gelişimi izleriz umarım...





Devamı için flickr adresime bakabilirsiniz.

2 yorum :

  1. Başlangıç seviyesi bu kadar güzel oluyorsa, gelişiminiz nasıl devam eder bilemiyorum. Fotoğraf, renkler,çiçek inanılmaz güzel...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok mutlu oldum. Çook teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...