Civciv Sarısı



Bugün o kadar yoğundum ki ancak şimdi bloguma bakabildim. Hatta yeni gelen fotoğraf makinamla bile ilgilenemedim. Aslında şimdilik sadece deniyorum, eğer kullanmayı becerebilirsem bende kalacak. 

Deli gibi istediğim şey elime ulaştığında biraz panikledim. Daha önce hiç profesyonel bir makinam olmamıştı. Almadan önce çok araştırdım, her önüme gelene sordum. Sonunda Canon Rebel T2i (EOS 550D) 18-135 mm. şu anda yanıbaşımda, ama birbirimize çok yabancıyız. Elime alınca birden korktum. Kocaman birşey… 
Kullanabilir miyim, abarttım mı, Panosonic GF2 ya da Olympus EPL2 mi alsaydım, hem küçükler, taşıması rahat hem de çok şirinler??? Offf kafam karıştı. 

Yarın eğer hava güneşli olursa deneme çalışmalarına başlıyacağım. Bakalım ısınabilecekmiyiz birbirimize???

Bu arada hazır buralara uğramışken şu canlı mı canlı sarıları da sizlerle paylaşmak istedim. Herkese cıvıl cıvıl bir haftasonu diliyorum... 









Kaynak ; Redonline





4 yorum :

  1. Harika bir fotograf makinasi. Hic korkma ve her firsatta eline alip her gordugunu fotografla. Ilk zamanlar fotograflar biraz cirkin (!) olabilir :) ama aldirma, denemeden ogrenemezsin unutma :) Keyifli cekimler..

    YanıtlaSil
  2. ooo makinan hayırlı olsun.benimki de 500D..daha tam çözemedim bile.aslında bakış açısı en önemlisi..

    YanıtlaSil
  3. Deneme çalışmalarınızı bekliyoruz.Makina hayırlı olsun , mutlu fotoğraflar çekin:)
    Eşimin ''Foto Broadway'' blogunu ziyaret ederseniz , kendisinin çektiği fotoları görebilirsiniz.Değerli yorumlarınızı bekleriz...

    YanıtlaSil
  4. Çoook teşekkürler. Bugün ilk ısınma turuna çıktım:) Çiçek böcek ne bulursam çektim. Hava da soğuktu ama aldırmadım. Bir ara Media Markt'a uğradım Olympuslara bir baktım, epeyde kafamı karıştırdılar ama sanırım şu dakkada sizlerin mesajlarını da okuyunca Canon benimdir diyebiliyorum. Herkes taşıyabiliyorsa ben de taşırım, ee illaki öğrenirim kullanmayı da... En kısa zamanda çektiklerimi paylaşmak istiyorum ki öğreneyim birşeyler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...