Canlan biraz kımılda kendine gel...


Bu hafta hep geç yattım 2, 2:30.. hatta 3:00... Bugün haftanın son günü ama ben gözlerimi açamıyorum, haftasonuna da böyle yorgun ve uykusuz girmekten nefret ediyorum. Çünkü bütün bir hafta boyunca; kardeşimle haftasonu gelsin şunu yaparız, bunu yaparız diye planlar kurup durduk ama şu anda tek istediğim bütün gün uyumak.

"Sen de uyusaydın, ne vardı o kadar oturacak" diyebilirsiniz… Ama olay şöyle;  İş yerinde bu sıralar çok fazla yoğun değilim ki bu 11 yıldır ilk kez oluyor. Üç-dört ay öncesine kadar öğle yemeğine çıkmadan, sabahın köründen geç saatlere kadar hiç ara vermeden çalışıyordum. Ee boş durmaya alışık olmayan ben şimdide hiç nefes almadan internette habire birşeyler araştırıyorum, blogları okuyorum…
Daha önce Mac kullanmadığım için öğrenmem gereken o kadar çok şey varki; programlar, işleyiş, püh noktaları… birşeye bir takılıyorum haydiiii araştır dur. Ee sonra üstüne bir de fotoğraf makinası eklendi. Profesyonel makine nasıl kullanılır bilmiyorum ki, onda da öğrenmem gereken yığınla şey var… Şu son 1-2 ayda kaç tane gruba, foruma, destek sitesine üye oldum bilmiyorum…
Eee sonra takip ettiğim blogları okumak istiyorum, oralarda gördüğüm el işlerini, kes-yapıştırları, dekorasyonla ilgili ufak tefek şeyleri yapmak istiyorum… Mesela dün akşam bir yandan blogları okurken, bir yandan bilgisayara yeni bir program yükledim, o sırada yakın çekimler için uygun fiyatlı lensleri araştırdım,  ETSY’den posterleri sipariş edip, gramofon kağıtlarından da çiçek yaptım:) Bir baktım saat olmuş; 2, sabah 7:30 kalkış… Sonuç 10 dakikadır aralıksız esneme…

Aşağıdakileri ve başlığı kendime ithaf ediyorum kısacası;








 






3 yorum :

  1. Su görüntüleri her gün evimde görmek isterdim. Ama kücük cocuklarla ne mümkün.

    YanıtlaSil
  2. seriously! so many beautiful images on your blog.

    YanıtlaSil
  3. :)haklısın Nesrin çocuk olduğu evler savaş alanına dönüyor, gerçi bizde çocuk yok o yüzden mum gibi oturuyoruz kardeşimle ikimiz, "aa şu dergi hafif yamuk mu duruyor" gibi konuşmalar geçiyor aramızda:)

    Thank you so much Jenni, I am realy happy:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...