Bu haftasonu da evdeyiz...

Yağmur başladı, internetten de baktım önümüzdeki hafta da güneşi göremiyeceğiz. Ben kendimi tekrar kış'a ısındırmaya çalışıyorum:) Patlamış mısır eşliğinde sinema keyfi oohh. Ya da sıcacık evde DVD seyrederiz… Kek de yaparım, sonra yarım kalmış etaminlerimi tamamlarım, annemlerle gitmeden önce keyifli bir haftasonu geçirmiş oluruz... Ohhh ne güzel. Özlemişim Kışı.
O kadar uzun zamandır bahara özlem duydum ki madem o gelmiyor ben kabullendim soğuğu…


Kaynak : Sweet Paul

Herkese sıcacık bir haftasonu diliyorum...

3 yorum :

  1. pussycat,
    your blog is oober fabulous!
    your fancy posts are rather delightful!
    happy blogging, you wonderful being! x x

    YanıtlaSil
  2. Bence de kışın sıcaklığı başka , evde kitap , dvd , kek ne güzel anlatmışsınız.Bunları yapmanın evin keyfini çıkarmanın da tadı başka :)

    YanıtlaSil
  3. Thank you Lauren for encourage me. I am really happy.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...