Kumaşçı Buldum - Such a Lovely Shop




Öyle bir koşuşturmanın içerisindeyizki uçtuk gidiyoruz. Bunca telaşenin içinde Altınoluk tatili ilaç gibi geldi. Gerçi esas iş şu önümüzdeki iki – üç hafta. Bu sıcaklarda eşyaları kolilemek tam bir işkence.

İnstagramda bahsettim ya sanki herkes biliyormuş gibi geliyor. Biz minicik bir ev aldık. Ağustos başı gibi de taşınıyoruz. Evde birkaç parça hariç hemen hemen herşeyi satıyoruz, çoğu da satıldı o yüzden ev tam bir savaş alanı. Yakında yatacak ve oturacak yer de kalmayınca tam olacak: )

Funda’ya diyorum, keşke şu salona bir kamera koysaydıkta bunca koşuşturmayı çekseydik. Aslında ben şu taşınma macerası için ayrı bir post yapsam daha iyi olacak en azından birilerine faydası olabilir.


Gelelim bu postun konusuna. Geçenlerde yani bu ev mevzundan önce aldım bu kumaşları. İş yerinde boş kaldıkça uygun fiyatlı, düşük nakliye ücretli online shoplar araştırıyorum hep. Aslında bu benim hobim gibi bir şey oldu. Şu paypal olayının bitmesi ile benim için kabusa dönüşen bir konu uygun fiyatlı kumaş bulabilmek. Ne yazık ki ülkemizde böyle şirin desenler ve çok çeşit bulmak imkansız. ETSY deki dükkanların düşük kargo ücretli olanları genelde sadece paypal ile satış yapıyor. Hem kredi kartı hem paypal ile satış yapan dükkanların çoğunun da kargo ücreti oldukça yüksek. Hele ki son aylardaki döviz kurlarındaki artışı da düşünürsek yurtdışından birşeyler almak zaten oldukça tuzluya geliyor. Ayrıca bir de gümrük sınırlaması konusu var. Eskiden 75 EURO olan sınır, 30 EURO’ya indirildi. Yani onca kargo ücreti verip alabildiğim kadar çok alayım bari diyemiyorsunuz: (


Bunların araştırmasını o kadar çok yaptım ki, kitap bile yazabilirim. Neyse… Ben genelde ufak tefek şeyler diktiğim için aldığım kumaşlar yarım metre bilemedin dört bir (fatquarter) oluyor, ee öyle devamlı da almıyorum, ara ara bütçemi zorlamayacak miktarlarda ama zevkime hitap eden kumaşlar seçip kendimi mutlu ediyorum.

İşte bu araştırmalarım neticesinde keşfettiğim dükkanlardan biri  www.kawaiifabric.com . Hong Kong menşei’li bir online shop. Zaten en uygun kargo ücretleri de buradan oluyor. Instagram hesabından (@kawaiifabric) takip ederek yeni gelen kumaşlardan haberdar olabilirsiniz.


Dükkanda oldukça fazla çeşit var, benim en sevdiğim markaların kumaşlarını da bulmak mümkün; Lecien, Robert Kaufman, Cloud9, Brich Fabric, Kokka, Riley Blake, Moda…. Kumaşları hem konularına göre, hem desenlerine göre, hem de markalarına göre gruplandırabiliyorsunuz. Ben her çeşit filtreleyip günlerce baktım. Bak günlerce baktım ve sadece 4 adet yarım metre kumaş aldım. Bence büyük irade.

Seçtiğim kumaşların bir kısmı organik pamuklu olarak geçiyor. Bebek elbisesi dikmek istediğim için özellikle onlardan seçtim. Şu sıralar evde dikiş dikecek ortam yok ya canım acayip dikmek istiyor. Hele bir yerleşelim arka arakaya bebek elbisesi dikeceğim. Çok şirinler değil mi ama. Yani 3 aylık bebeğe elbise giydirilir mi bilmiyorum ama biblo gibi evin duvarında görmek bile beni inanılmaz mutlu ediyor.


Neyse Kawaiifabric’e geri dönecek olursak. En sevdiğim yanı ödeme seçeneklerinde hem PayPal hem de kredi kartının geçiyor olması ve gönderi kodu vermeleri. Evet bu yurtdışı alışverişlerinde pek de rastlanmayan bir durum.  Siparişin arkasından hemen bilgilendirme maili, sonrasında da gönderi kodu ve paketinizi takip edebileceğiniz linki gönderiyorlar. 2 -3 hafta içerisinde de elinizde oluyor kumaşlarınız. Ben bu dörtlüden 3 ünü kullandım henüz. Şu armutlu olanı da eve yerleşir yerleşmez keseceğim : )

Diktiğim elbise ve bluzun kalıbını da ETSY’den almıştım 1-2 yıl önce. İnşallah bu kış birazcık daha zorlarını dikmeyi deneyeceğim.

Böyle uzun aralıklarla post yazınca da bir türlü sonuç bölümüne gelemiyorum. Umarım önümüzdeki günlerde yine böyle faydalı keşiflerle karşınızda olabilirim.
Şimdilik bana kolay gelsin, siz de yazın keyfini sürün bari…





We are in a very busy and excited period. Maybe most of you already know this, We have bought a tiny flat and will be moved within 2-3 weeks. After a short vacation in our summer home, it is not fun packing all goods, especially in these extremely very hot days…

I am planning to share all adventures about our moving period later in here. But now I want to inform you about this wonderful online shop : www.kawaiifabric.com

Kawaiifabric shop is like a paradise of fabrics. There are hundreds of fabrics in different designs. Especially my favorite brands as Lecien, Robert Kaufman, Cloud9, Brich Fabric, Kokka, Riley Blake, Moda and more... Many diffirent materials such as cotton, laminates, organic, jersey or flannel from manufacturers with cute designs and lots of colours.

Unfortunately, it is very difficult to find all popular fabric brands in Turkey. We have many problems such as high shipping costs, customs clearance and no use PayPal in our online shopping. (Due to regulatory issues, PayPal is not operated in Turkey since of 6 June 2016. This means that We don't accept PayPal payments and don't use PayPal to pay our bills :((  This is very ridiculous but PayPal is trying to solve this unpleasant situation.)

My new discovery,  @kawaiifabric offer us a wide variety of fabric, fast shipping and CREDIT CARD options... One of the things that make me happiest is tracking number :) You can get the tracking number after shipping and follow your pretty package...


Their website is also great, you can filtrete fabrics in many categories. My plan was to sew a few cute baby girl dresses and I have chosen these beautiful organic fabrics ;
Green with light cream peach swan and cream colorful chicken organic fabric by Birch, light pink with white star Cloud 9 organic cotton fabric and light cream Robert Kaufman small pear fruit fabric.
You can guess how it was difficult to choose just a few fabrics among so many different kinds: )


Here is the result. I really love sewing something for babies as you know and I am planing to sew more baby dress when we place our new home... We will see: )





Normalde Eteket Derim - Pretty Tags for Pretty Gifts




Son bir kaç haftadır dikiş makinasının başına bile oturamadım. Ne birkaç haftası belki de bir ayı geçmiştir. Teyzemin ameliyatı, Bolu, Altınoluk, Balıkesir derken her haftasonu şehir dışındaydım. Bu akşam da bayram için yollara düşeceğiz. Onca trafikte bakalım bizi nasıl maceralar bekliyor. Gerçi deniz otobüsü ile direk Bursa’da olacağız ama sonrası bile gözümü korkutmaya yetiyor. Neyse Allah Hayırlı yolculuklar versin herkeslere…

İşyerinde de bir sessizlik, bir bayram öncesi rehaveti var. Fırsat bu fırsat dedim hemen yazmaya başladım: )
Son zamanlarda diktiklerimin arasında bu etiketler. Minki’nin iğnedenlik kalıplarını kullanarak yaptım.  Ben de isterim derseniz Minki’nin dükkanında bir sürü desen mevcut.


Daha öncekiler ile nasılsa bol bol iğnedelik diktim diye bu sefer başka şey olsun istedim.
Pek şirinler değil mi? Hem bu sefer dikerken öncekiler kadar zorlanmadım da. Aslında hiç ara vermeden birazcık daha böyle minik minik oynasaydım şu kalıplarla, makine ile çizim yapmayı epeyce ilerletecektim. Gerçi yaz sıcağında dikiş dikmek tam bir eziyet olduğundan, bu konuda uzmanlaşmayı sonbahara erteleyebilirim.



Kullandığım kumaşlar yine Lecien’nin Ekim ayında satışa çıkacak olan “ Flower Sugar Very Bery Cherry “ Serisi . Diğer tasarımcıların bu kumaş serisi ile neler neler yaptığını görmek isterseniz instagramdan; #flowersugarveryberrycherry  #lecien_fabrics  #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric etiketlerini takip edebilirsiniz.

Şimdiden herkese iyi bayramlar. Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öpüyorum.




Almost a month or more time, I didn't sew anything. My aunt had surgery, I've been out of town for the last few weekends.

Now I and my little sister will set off to Altinoluk (our summer house) to be with together wiht my family  because of our religious holiday this evening.
So I am very happy today: )


And I found a little free time at the office for sharing some pretty things with you.
I had made these tags for a while ago. How pretty they are, aren't they?
Illustrations patterns are belong to my lovely friend Minki. You can find them and more in her beautiful pattern shop.

These tags have been made from the latest range of Flower Sugar from Lecien Fabrics, Very Berry Cherry. Flower Sugar Very Berry Cherry will be available in Fall 2017 And if you want to see more projects with Flower Sugar Fabrics which are made by Flower Sugar World Ambassadors,  you can follow these hashtags on instagram; #flowersugarveryberrycherry #lecien_fabrics #flowersugar #FlowerSugarWorldAmbassadors #flowersugarfabric


I am wishing you have an amazing weekend. I hope see you soon with more sewing projects…





Made For Baby Cute Sewn Gifts Blog Tour Final + Giveaway


Zaman nasıl geçti anlamadım. Her gün, sıradaki projeyi heyecanla beklemek ne güzeldi.
Bebekler için Sevimli Dikişler blog turunun sonuna geldik. Daha önce de yazdığım gibi kitap sahibi olmanın en güzel yanı gerçekten de buymuş. Sizin yaptıklarınızın başka yetenekli ellerde neye dönüştüğünü görmenin hazzı gerçekten paha biçilemezmiş.

Son iki hafta araya canım Teyzem’in hastalığı ve ameliyatı girdi, akşamları çok geç telefonu elime alabildim, instagramdan gelen direk mesajların çoğuna cevap yazamadım, ya da ne bileyim sizlerin yaptığı harika paylaşımların çoğunu kaçırdım ama bir şekilde arayı kapatırım yeter ki sağlık olsun da gerisi kolay.

Blog turuna katılan birbirinden yetenekli dikiş tutkununun yaptıklarını daha önce burada paylaşmıştım. Bugün de geriye kalanları sizlerle paylaşmak istiyorum. Zaten instagram üzerinden de eminin takip etmişsinizdir.

Eğer kitabım Bebekler için Sevimli Dikişler’den bir şeyler dikerseniz lütfen beni etiketlemeyi unutmayın olur mu. Kullanacağınız hashtagler ise : #bebeklericinsevimli dikisler #madeforbabycutesewngifts #tuvapublishing. Bizim için çok büyük bir zevk yaptıklarınızı görmek…

Şu yaz dönemini bir atlatalım, havalar hafiften serinlemeye başlasın, çocukların okulları açılsın bir Sew Along yani Birlikte dikelim etkinliği yapmayı planlıyorum. Kitabımdan yaptıklarınızı tüm dünya ile paylaşmak inanın çok zevkli olacaktır.

Ve çekilişin kazananı da Sevgili Teresa @ Aurea's Kitchen

Kalın Sağlıcakla…



  
Made For Baby Cute Sewn Gifts blog tour has come to a close - I hope, you have been following us on social media! I am completely amazed and humbled at how beautiful all the projects are!
I had such an amazing list of talented friends and designers take part, each one of them producing stunning makes from the book, all with their own personal twists.

I love to see your projects! If you make a project from the book please share it! You can tag me and use the hashtags #madeforbabycutewsewngift #bebeklericinsevimlidikisler and #tuvapublishing. I will be checking them often to be inspired by you!

Here are the rest of the projects from the blog hop (you can find pat -1 in this earlier post). I am so in love with them all!

From the bottom of my heart – a big THANK YOU for your generous contributions…

We will be running a 'Made for Baby - Sew Along' soon where you will be able to share your makes with the rest of the world, and have a chance to win some pretty awesome prizes too! More info coming very soon, so stay tuned!

Nadra Ridgeway            @ellisandhiggs               www.ellisandhiggs.com

Wynn Tan                     @zakkaArt                    www.zakkaArt.blogspot.com

Sedef Imer                    @downgrapevinelane     www.downgrapevinelane.com

Lauren Nash                  @transientart                 www.transientart.com

Jennie Pickett                @cloverandviolet           www.cloverandviolet.com

Amy Sinibaldi                @amysinibaldi               www.nanaCompany.typepad.com

Kim Kruzich                  @retro_mama               www.retro-mama.blotspot.com

Elea Lutz                      @elealutz                     www.elealutzdesign.com

Samantha Dorn              @aqua_paisley              www.aquapaisleystudio.com/blog


*GIVEAWAY*


It's time to announce the winner of my giveaway! The winner of a copy of Made for Baby Cute Sewn Gifts and a parcel of goodies is ; Dear Teresa @ Aurea's Kitchen






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...